Čime njegujem svoju kosu - Kallos Cosmetics maske


Do prije cca godinu dana moja jedina njega kose bili su šampon, regenerator i ulje za kosu. Iako su mi stalno frizeri govorili da bi trebala uvest i maske, nekako sam uvijek zanemarila to. Pred kraj prošle godine sam intenzivno počela razmišljati da si kupim masku za kosu kada sam kod drage MakeupFANdre vidjela njeno oduševljenje Kallos maskama za kosu. I upravo mi je ona u božićnom swap-upu poslala moju prvu masku za kosu - Kallos Cosmetics Milk.


Masku sam krenula odmah koristiti, kod svakog drugog pranja, ponekad i rijeđe jer sam koristila i regenerator. Već prvim korištenjem osjetila sam razliku, kosa mi je bila mekanija i imala sam osjećaj kao da sam tek izašla iz frizerskog salona. A moj osjećaj se pokazao točnim i kada sam prvi put nakon par mjeseci korištenja posjetila frizera. Pitala sam da li mi je oštećena i da ako je, toliko odrežemo kao i inače. A kad ono, kaže frizerka: Neee, pa kosa ti uopće nije oštećena! A ja sva u čudu, jer ipak svaki drugi dan perem kosu i peglam ju. Mojoj sreći nije bilo kraja. A kao što vidite po slici, ubrzo sam nabavila još jednu masku i njihovo ulje za kosu. Ali, ovo malo pakiranje mi se baš nije pokazalo isplativim jer se brzo potroši. Dok veliko pakiranje imam cca 6-8mj, ovisno koliko često koristim. 



Što se tiče teksture maska, ona je srednje gusta i ne morate se bojati da će vam kliziti kroz prste. Sve maske koje sam dosad isprobala su namijenjene suhoj ili oštećenoj kosi. 

Maske možete pronaći na Lijepa.hr web shopu i Notino.hr web shopu. Cijene su im slične. Cijena za Keratin masku od 1000ml na Lijepa.hr je 29,90kn


Upravo ovu masku trenutno koristim i moram reći da je savršena. Osim što mi lijepo njeguje kosu, daje joj fini miris, svilenkastu teksturu, još ju i koliko toliko izravna pa nakon sušenja ne izgledam kao da sam gurnula prst u struju.

Da, zaboravila sam napomenuti da regenerator više ni ne koristim, jer kod svakog pranja kose koristim upravo masku.

Svakako imate moju preporuku za ove maske - omjer cijene i količine, kao i kvalitete je genijalan!

Do idućeg posta,
 

Primjedbe

  1. Nisam probala i cijena je baš niska.Uvijek gledam skuplje stvari misleći da su bolje ali to očito ne mora značiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem, tako sam se i ja iznenadila da za tako nisku cijenu dobijem kvalitetan proizvod. Svima ih preporučujem, kupila sam nedavno i mami koja ima jako gustu i čvsrtu, suhu kosu. Oduševila se koliko joj je kosa mekana.

      Izbriši

Objavi komentar