bebe Young Care krema za lice


Danas Vam pišem o jednoj kremi koju sam uzela sasvim slučajno jer me oduševila njena manja verzija kreme za suhu kožu (nešto tipa mini Nivee). Ta malena kremica mi je riješila probleme suhe kože oko usana u jednom periodu, pa sam odlučila isprobati i ovu za masnu kožu. Koristim ju već više od mjesec dana, skoro 2mj već. A da li mi se svidjela pročitajte u nastavku posta.



Krema dolazi u staklenoj posudici od 50ml sa čepom na odvrtanje koja je spremljena u kartonsku kutijicu. Sviđa mi se šta ispod čepa ima i zaštitnu foliju, te ste sigurni da nitko nije umakao prste u nju.



Ono šta proizvođač kaže o kremi:
"Za miješanu kožu, s ekstraktom japanskog zelenog čaja i mineralima. Hidratizira kožu, te je čini mekom. Zahvaljujući dugotrajnom mat efektu daje koži glatki, mat ten. Idealna podloga za šminku. Ne ostavlja masne tragove."
Tekstura kreme je gelasta, što joj omogućuje brže upijanje u kožu. Također je vrlo lagana na licu. Miris baš volim, nekako je umirujući.



Krema daje koži svjež i blistav izgled, a koža je mekana i glatka na dodir. Što se tiče njene funkcije matiranja, ne daje potpuni mat efekt što nisam iskreno ni očekivala od kreme. Baš joj daje lijepi prirodni izgled. Obožavam ovu kremu, iako je namijenjena mlađoj koži, odnosno mlađoj generaciji, meni se pokazala idealnom. 



Cijena kreme je 30-ak kuna, a možete ju pronaći u Mulleru.



Nakon dužeg perioda korištenja, mogu potvrditi da mi je koža u puno boljem stanju te mekanija. Svakako ju preporučam za kupiti!


Primjedbe