Kako sam riješila crvenilo i peckanje ruku


Drage moje, dolazi hladnije vrijeme i dobro znate kako hladnoća šteti našim rukama, te ih moramo njegovati kvalitetnim proizvodima. A kako ja njegujem svoje ruke i kako sam se rješila užasne suhoće i crvenila pročitajte u nastavku posta.

Početkom ove godine susrela sam se sa užasnim crvenilom, pucanjem kože na rukama koje je rezultiralo jakim peckanjem pri svakom dodiru i pranju ruku, nešto kao živa rana. Kada sam vidjela da mi ništa ne pomaže, odlučila sam otići kod svoje doktorice opće prakse. 


Ona mi je pripisala kremu sa kortikosteroidima koju sam trebala mazati 2x dnevno i to u debljem sloju i preko toga staviti plastične rukavice (one ko s benzinske).  Nakon 5 dana morala sam joj se pojaviti na kontroli. Nažalost, krema nije pomogla pa me poslala na Šalatu. Tamo su mi pregledali ruke, kao i svaki doktor ispitivali s čime sam bila u kontaktu. Ispostavilo se da mi vjerojatno šteti nikal kojeg navodno ima svugdje. Kao preporuku sam dobila nastaviti mazati sa kremom od prije i to duži period, te od La Roche-Posay-a Cicaplast Mains. Otišla sam u ljekarnu i kupila navedenu kremu. S njom sam mazala ruke nakon svakog pranja ruku. Pokušavala sam doma što manje imati doticaj sa raznim sredstvima za čišćenje, kao i deterdžentom za suđe. 
Nakon par dana primjene, crvenilo se počelo povlačiti.


Nastavila sam mazati samo Cicaplastom jer mi se pokazalo kao najbolje rješenje. I stvarno mi je pomagalo. U nastavku možete vidjeti još par slika kako se crvenilo povlačilo iz dana u dan.

 



Kao što možete vidjeti, LRP Cicaplast Mains krema za ruke mi je stvarno pomogla. Imam ju uvijek sa sobom u torbi, čim se pojavi i malo crvenilo odmah mažem kako bi spriječila veću "katastrofu". 

A sad ukratko još malo tehnikalija o mojem "čudu" od kreme:
"Ova krema za obnovu zaštitnog sloja umiruje, štiti i obnavlja zaštitni sloj iscrpljenih ruku, oštećenih štetnim djelovanjem kod kuće i na poslu. Zahvaljujući svojoj formuli s 4 % niacinimida i 30 % glicerina, njezina jedinstvena teksturi omogućuje Vam nastavak rada odmah nakon nanošenja."

Krema dolazi u tubici od 50ml, te stane u svaku torbicu. Cijena joj je 62,11kn u Farmaciji.

SVOJSTVA:
  • Podnošljivost ispitana na osjetljivoj i atopičnoj koži.
  • Bez parabena i mirisa
  • Nanesite koliko često je potrebno. Odmah možete nastaviti sa svim aktivnostima
Nova generacija zaštitne teksture:
  • umiruje i obnavlja zaštitni sloj kože [4%niacinamida]
  • štiti kožu i osigurava nevidljiv zaštitni sloj otporan na pranje i trenje [30 % glicerina]
  • tekstura koja se brzo upija, nevidljiv, nemastan i neljepljiv sloj



Sastojci:


Koristite li kreme za ruke? 
Da li ste ikada imale problema sa kožom?


Do idućeg posta,
 

Primjedbe

  1. LRP Ciceplast kremica je odlična, također za vrijeme hladnijih dana su mi jako suhe ruke te mi znaju ispuca ti, a taj problem ima i jedan od mojih klinaca koji općenito ima suhu kožu. Krema nam se pokazala odličnom za zaljećivanje već nastalih ranica na koži kao i za prevenciju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar