Moja jesenska Wish Lista


Pozdrav dragi moji! 

Nadam se da ste imali lijepi vikend i da vam je ovaj početak novog tjedna prošao dobro. S obzirom da nam je izgleda ljeto konačno gotovo, sudeći po temperaturama, mislim da je pravo vrijeme da napišem svoju jesensku WISH LISTU.

Shvatila sam koliko su ovi popisi želja korisni, često se držim njih i olakšavaju mojim bližnjima kupnju poklona. Na listi ima svega, od kozmetike, odjeće do dijelova za kućanstvo i dekoracije.

Najbolje da krenemo!
1. Revolution Paleta sjenila - Revolution X Imogenation The Eyeshadow Palette
Mislim da je već svima dobro poznato da obožavam MUR palete sjenila, pogotovo ove novije u suradnji sa raznim blogericama. Jedna od paleta je i upravo ova zbog svojih nijansa. A i nikad dosta paleta sjenila, jel tako? Cijena 114,99kn.
2. Dugi kardigan - AliExpress

Ovaj kardigan me na prvu osvojio. Voljela bi si ga naručiti, djeluje jako kvalitetno. Cijena 9,22$. Ima još u sivoj i bijeloj boji, a cijena varira od veličine do veličine.
3.  Tenisice - Chuck Taylor All Star Lift Ox

Obožavam starke i sve njihove verzije. Nedavno sam kupila na ovu foru platforme, samo su platnene i odlične su mi. A ove su me isto tako osvojile na prvu, pogotovo jer su kožne i pašu na sve modne kombinacije. A glavni krivac kod kojeg uvijek vidim dobre tenisice je Ana2Cats. Zasad su ove tenisice dostupne samo u Office Shoes po cijeni od 679kn. Čekam neko brutalno sniženje pa da konačno budu moje.
4. Gorenje blender 

Kao što znate, već neko vrijeme pazim na prehranu koja obuhvaća dosta smoothija, finih gustih juhica, preljeva i slično i ovaj blender mi je neophodan. Trenutno kombiniram smoothie maker i štapni mikser, ali bi mi bilo draže da mogu samo ubacivati sastojak po sastojak odozgo. Cijena mu je 389kn u Elipsu.
5. Tripod za mobitel

Ova stvarčica mi je i više nego potrebna, pogotovo zato jer se planiram okušati u snimanju vlogova pa da mi bude što lakše i bez utrnule ruke. Planiram ga naručiti sa AliExpressa, a tamo mu je cijena 2,52$.
6. Ziaja Acai Berry tonik za lice
 

Ovaj tonik si već duže vrijeme želim jer sam čula same pohvale za njega, i općenito cijelu ovu liniju. Od dragog sam za rođendan dobila piling gel za umivanje koji je postao dio moje jutarnje rutine. Nisam imala nikakvih loših reakcija na njega, koža mi je fino mekana, čista i svježa. Cijena mu je 39,90kn.
8. Kožnati ruksak

Još jedna stvar sa AliExpressa. Sviđa mi se dizajn samog ruksaka jer ga mogu uklopiti i u poslovni look. S obzirom da je od kože, cijena mu je i više nego dobra, 17,33$. Dolazi u još 3 boje - tamno plava, roza i crvena.
9. Set od 4 šalica i 4 tanjurića

Vjerojatno već znate da padam na lijepe i fora šalice, a upravo je ovaj set sa Vivre jedan takav. Toliko su mi preslatke šalice, već zamišljam kako pijem kavu iz njih sa frendicama. 
Cijena seta je 89kn.
10. Noelle Brush set make up kistova za oči 5/1

Kako nikad dosta kistova, tako ni onih za oči. S obzirom da u svojoj kolekciji njih imam najmanje, voljela bi isprobati upravo ove kistove. Cijena seta je 139,90kn. Mogu se pronaći u BIPA poslovnicama.
11. Canon PowerShot G7 X Mark II

Ovo je jedna od najskupljih stvari na mojoj trenutnoj Wish listi, ali i općenito. S obzirom da sam već spomenula da bi voljela isprobati snimati vlogove, mislim da bi mi ovaj fotić dobro došao da ne opterećujem mobitel. A i kamera mu je odlična. Dosta je hvaljen među vloggerima. Nadam se da ću ga uspjeti uskoro nabaviti. Cijena mu je 4499kn.
12. Cloud&Co. jewelry - ogrlica

Nisam osoba od nakita, ali ovaj Katarinin mi je baš prekrasan. Diskretan, a toliko divan. Od toliko raznih privjesaka, meni je kombinacija ovih dva najbolja. Nažalost, nisam uspjela kupiti kada su bili uz Gloriju, ali svakako planiram naručiti. Cijena 100-tinjak kuna.

I to bi bilo sve za moju ovogodišnju jesensku Wish listu. 


Što se nalazi na vašoj Wish listi? 

Do idućeg posta,

Primjedbe

  1. Odlična wish lista, imamo poneke iste ili slične želje. Nisam baš osoba od previše šminke, ali polako sam potrošila svoju paletice sjenila sa nude, zlatna stim, smeđim nijansama pa bi mi dobro došla nova. Ja patim na TheBalm. Također bi trebala i Kristove, ali više za nanošenje podloge na lice i praškaste proizvode. O staklu za mobitel razmišljam već neko vrijeme, ako naručiš javi dojmove. Ziaja tonik imam, ali ga još nisam počela koristiti. Čekam da potrošim Cosmel Hydro Tonic, a gel sa Acai Berry koristim povremeno kada trebam lagani peeling jer imam još jednu umivalicu. Ali miris mi je odličan i sviđa mi se kako djeluje na kožu. Nabavila sam u časopisu Glorija ovu ogrlicu i ne skidam ju sa vrata. Žao mi je što nisam uzela još kad su imali posebnu ponudu po 20,00 kn na njihovoj stranici nakon što se časopis rasproda. Inaće mislim da su u prodaji preko 100 kn te ogrlice koliko sam se raspitivala. Svakako bi željela još koju. Baš kao i ti nisam od nakita, ali ove su mi baš posebne. Fotić će vjerujem još dugo ostati ne dosanjani san.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da se dosta toga poklapa na nasim listama. Uhh od TheBalma jos nisam nista probala, nadam se da budem uskoro. Stalak cu vjerojatno uskoro naruciti, pa ti javim kada stigne.

      Izbriši
  2. Odlična wishlista! Kod mene uglavnom prevladavaju kozmetika, odjeća i sitnice za uređenje stana s obzirom da trenutno planiram redekorirati spavaću/radnu sobu :D tripod za mobitel sam si i ja naručila sa Alia i treba mi stići svaki dan sad pa ga jedva čekam isprobati. Što za snimanje videa, što za slikanje svakako će biti jako jako korisna stvarčica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja sam vec dvije stvari skinula s wishliste - ogrlicu i tripod koji je isto na putu. Jedva cekam da stigne, a dobro ce mi doci i iduci mjesec na putovanju.

      Izbriši
  3. Koliko ja znam, Cloud&co lancici se jos uvijek mogu nabaviti za 20kn preko njihovog fejsa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mogu, jos bolje. Ja sam preko Instagrama narucila prosli tjedan kod udruge Debra. Jos mi je draze jer je iznos isao u dobrotvorne svrhe. Hvala na infu :)

      Izbriši

Objavi komentar