Silverex ultrafine antibakterijske četkice za zube


(Slika preuzeta sa Silverex.hr stranice)

Dragi moji, danas vam donosim post o slabo zastupljenoj temi na blogovima i općenito, a to je njega zubi. Sve šta je potrebno za njegu zubi su dobra četkica, voda i po potrebi konac. Kako četkica ima dosta bitnu ulogu u njezi zubi, potrebno je uložiti u dobru četkicu koja odgovara vašim potrebama.

Dosad sam promijenila dosta četkica, uvijek sam tražila onu idealnu koja će biti učinkovita kod pranja zubi, a pri tome biti nježna za moje desne i osjetljivo zubno meso. Uvijek su četkice zadovoljile neku od tih triju stvari, nikada sve.

Nedavno su mi se na Instagramu javili iz Silverexa i ponudili se da mi pošalju njihovu četkicu na testiranje. Oduševljeno sam prihvatila jer sam dosad čula dosta pohvala za njihove četkice. Također, osvojila me i njihova susretljivost te su mi umjesto ponuđene dječje četkice, poslali još jednu četkicu za dragog koji ima osjetljive desni.

Ukoliko niste čuli za njih, ukratko ću vam ih predstaviti. 
"Dakle, tvrtka Silverex nastala je zahvaljujući korejskom znanstveniku imena Young Choi, koji je nakon dugogodišnjeg laboratorijskog istraživanja i ispitivanja, koristeći se nanotehnologijom, uspio proizvesti nano srebro najviše kvalitete. Došavši do saznanja o srebru kao jednom od najfunkcionalnijih metala s antibakterijskim i sterilizacijskim djelovanjem, Choi je patentirao svoje otkriće i time i službeno utemeljio - Silverex brend."
Silverex inovativne četkice posebno su dizajnirane za antibakterijsko čišćenje zubi. U svojim vlaknima sadrže čestice srebra koje ima prirodna antibakterijska svojstva, smanjuje upalne procese te tako vaši zubi i desni ostaju zdravi. Pametno dizajnirana Silverex četkica za zube koristi dvostruki sistem vlakana, tankoće samo 0,01mm koja dosežu teško dostupna mjesta imitirajući zubni konac, pritom uklanjajući bakterije koje uzrokuju karijes. Također čisti ostatke hrane, dezinficira i polira cijelu površinu zuba čineći zube bjelijima i sjajnijima bez opasnosti za oštećenje desni.
Četkice su pogodne i za osobe s osjetljivim zubnim mesom (poput mene) i paradentozom te osobe koje koriste ortodontski aparat.

A sad i naše iskustvo s četkicama: 

Što se tiče samog izgleda četkice, dlačice su joj nekako prozirnije, dal´ zbog tog srebra ili čega, iskreno ne znam. Nakon prvog korištenja, četkica mi je djelovala dosta tvrdo, no već nakon par korištenja naviknula sam se na nju. Nakon pranja oboje smo imali osjećaj kao da smo upotrijebili i konac za zube, ali sav posao je odradila samo četkica. Dosad mi se događalo da sam ispljuvavala krv, no s ovom četkicom toga nije bilo. Što joj daje još jedan veliki plus od mene.   
Svakim pranjem sve smo zadovoljniji četkicom, te ćemo ju i dalje koristiti. Velike preporuke imate od nas!

Cijena četkica je 29 kn, a možete ih kupiti preko Silverex web shopa, kao i na nekom od prodajnih mjesta.


Jeste isprobali ove četkice?
Ili možda imate preporuke za druge Silverex proizvode?
Svakako mi pišite u komentarima!

Do idućeg posta,


*PR proizvod

Primjedbe