#KLADIMSENASEBE by LEE ZONA - HIT ili MIT


Jednom sam Vam u objavi na Facebook-u spomenula da sam u jednomjesečnom programu LEE ZONE by Sanja Žuljević. S obzirom da Vas je to dosta zainteresiralo, odlučila sam Vam napisati svoje iskustvo.

Zadnjih par godina borim se sa viškom kila. Moj izgled me dosta sputavao u shoppingu, nikada nisam mogla pronaći super hlače u svojoj veličini. Fascinirali su me style-inzi curka po blogovima, raznim web stranicama, htjela sam ih isprobati ali sam znala da na meni to neće izgledati onako kako izgleda na njima. To mi je dosta narušilo samopouzdanje. Znala sam doma raditi neke vježbe, to bi me držalo tjedan dana i odustala bi. Upisala sam Tabatu, odradila mjesec dana ubitačnog treninga i zbog početnih upala sam dosta treninga preskočila. Ali nažalost nakon ostanka bez posla u tom periodu nisam više mogla nastaviti.

Kada se pojavila najava na tv-u za Sanjin program #kladimsenasebe, imala sam veliku želju napraviti taj korak, konačno se dovesti u red. Ali mi se po glavi motalo 1000 pitanja - Šta ako...? Kako ću ja to izdržati? Kako ću ja prilagoditi prehranu svom dnevnom ritmu? Kako ću doručkovati i ono najbitnije, kada?

Na kraju me razgovor s dragim potaknuo da ipak pošaljem prijavu. Rekao mi je: probaj, ništa te ne košta. I stvarno, šta me košta ako probam?! Osim 50kn koliko je koštao sms za prijavu.

Odbrojavala sam dane do početka programa. Kupila sam potrebnu opremu, odjeću sam već imala od Tabate. Stalno sam refreshala stranicu kako bi mi se pojavio jelovnik i program treninga. I napokon u prijepodnevnim satima bili su online. 

Detaljno sam proučavala svaki obrok po danima, za pola toga nisam nikad ni čula. Opet u glavi pitanja: Pa šta ću ja s tim? Kako to izgleda? Pa ja ne volim srdele! 

Taj dan smo dragi i ja krenuli u nabavku namirnica te sam po receptu složila ručak. Najgora stvar koja mi se desila u tom prvom tjednu je temperatura! Ležala sam u krevetu, sve živo me boljelo. Odlazila sam na posao, dolazila doma i nastavila ležati. Dosta bitna činjenica u tom tjednu je da sam se držala prehrane, iako nisam imala snage odrađivati treninge. I na kraju tog teškog tjedna na vagi sam vidjela -2kg. Ode voda iz tijela! Ali ja sam bila jako sretna jer mi je i tih -2kg dalo volju da nastavim dalje. Ooo da, itekak sam jela i srdele i sve ono šta dosad nisam.

Drugi tjedan sam uz prehranu krenula i s treninzima. Nakon posla sam kuhala, iako mi je dosta puta i dragi uskočio sa do pola pripremljenim ručkom ili skroz napravljenim. Nakon ručka sam odmorila i odradila trening. Tuširanje i spavanje. Tako je izgledalo mojih idućih 3 tjedna. Moram priznati da me taj tempo dosta iscrpio i nisam imala snage za ništa.
Iako je ovaj program bio i u jednu ruku natjecateljski, meni je bilo bitnije da sebe dovedem u red i steknem zdrave navike. 

Tih mjesec dana sam se stvarno držala preporuka, jelovnika i treninga. Ukoliko sam jela slatko, to je bilo odmah nakon ručka kao desert. Najčešće bi to bila mala zličica linolade, red tamne čokolade ili dvije kockice neke random čokolade. Sanjala sam o čevapima, pizzi, ali ih nisam konzumirala. 

Večere skoro nikada nisam konzumirala jer jednostavno mi je bilo premalo vremena da i nju uvrstim u svoj dan. Tako da sam najčešće nakon treninga popila shake po receptu iz jelovnika i to je bilo to.

I tako je malo po malo došao kraj programa, završno vaganje i mjerenje me iznenadilo. Zapravo vaganje toliko i ne, jer sam bila ovisna o vagi i stalno sam se vagala (Sanja bi me ubila da ovo zna!). Ali centimetri su me jako iznenadili, iako sam već po odjeći vidjela da je velika promjena. Vaga je pokazivala -4kg, dok je metar rekao svoje:
  • struk: -7cm
  • bokovi: -0,5cm
  • stražnjica: -3,5cm
Slika prije i nakon prvih mjesec dana programa

Nakon programa, nastavila sam se pridržavati prehrane. Više ne toliko jelovnika, koliko kombiniranje zdravih namirnica, manjih količina i slično. A najvažnija stvar koju sam uvela je DORUČAK! Da, mislim da je meni normalan doručak bio ono šta mi je falilo jer ja sam stvarno dosad malo jela i ne toliko nezdravo. Ali sada si pripremam ujutro doručak koji je obilan, nosim ga na posao i na poslu ga pojedem čim dođem. Za gablec jedem međuobrok koji je najčešće grčki jogurt sa jabukom i orašastim plodovima, jabuka i banana ili nešto slično. I to me drži dok ne dođem doma i pojedem ručak. 

Sada si dozvolim i čevape i pizzu i mekić. Ali ne često i ne u prevelikoj količini. Isto tako, ukoliko taj dan odlučim jesti nešto takvo, pokušavam da su mi ostali obroci zdraviji.
Sa treninzima sam bila na pauzi dok su bile ove vrućine, ali zato sam dosta pješačila. Tako da uvijek imam neku aktivnost. Iskreno, veselim se početku treniranja. Ali definitivno neću svaki dan trenirati, već svaki drugi kako bi imala snage i za druge stvari nakon posla.

Moram priznati da mi je puno lakše bilo to šta je i dragi bio samnom na toj prehrani, iako njemu stvarno ne treba mršavljenje. Bio mi je podrška cijelo vrijeme i dan danas je. Nemate pojma koju snagu i volju dobijete kada imate takvu podršku. Odmah ste odlučniji i ništa vas ne može omesti do vašeg cilja i onoga što ste si naumili.
Također, tijekom cijelog programa smo na FB-u imali grupu gdje smo si međusobno bili podrška, a gdje su nam i na sva pitanja i nedoumice odgovarali i Sanja i Jele, kao i Kristina i Darjan (ako ste pratili sve sezone Života na vagi, znat ćete o kome pričam).

Danas, 4 mjeseca nakon programa, brojim -8kg, variram zapravo između -7kg i -8kg. Centimetri su se isto promijenili od početka:
  • struk: -7,8cm
  • bokovi: -3,5cm
  • stražnjica: -4,7cm
Ali najviše  šta se promijenilo je moje samopouzdanje. Na moru sam se bez početničkog srama skinula u badić, nosila kratke hlačice, haljinice.. A još mi je draže kada se vratim u isti dućan u kojem sam prije probavala neke hlače i u koje nisam stala, sada uskočim bez problema i naravno da ih kupim. 

 Ja prošli mjesec na Mrežnici

Još jedna stvar koju sam koristila cijelo vrijeme programa je Avon Cellu Break 5D anti-celulitni losion. Iako nikad nisam vjerovala u takav tip losiona, odlučila sam mu dati priliku upravo u vrijeme moje najveće prekretnice u životu. I znate šta? Drago mi je da jesam jer je ovaj losion čudo. Ali naravno, niti jedan losion ovakvog tipa ne radi čuda sam od sebe. Uz pravilnu prehranu i vježbanje uoči se njegov pravi učinak. I baš mi je fino zagladio noge. Naravno, još tu ima celulita ali puno manje nego prije. Žao mi je da nemam slike prije-poslije jer bi vam tako mogla najbolje pokazati njegov učinak. 

 
Znam da Sanja priprema još novosti i sigurno ovakvih odličnih programa, tako da ju zapratite na njenoj Facebook stranici ili preko weba.

Nadam se da Vam se svidio i ovakav tip posta, te da sam možda nekoga od vas i potaknula da se odluči na promjenu. Bilo je to najbolje uloženih 50kn u mom životu!!


Do idućeg posta,
 



Primjedbe

  1. Odličan post i rezultati.Svaka čast

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Nisam znala da li zelite ovakve teme na blogu ili ne, ali htjela sam podijeliti svoje iskustvo.

      Izbriši

Objavi komentar