Još jedan suhi šampon u nizu loših?!


Dosad sam imala love-hate odnos sa suhim šamponima. Znam da imaju odličan učinak, ali su mi često ostavljali užasan bijeli trag na mojoj kosi koji je izgledao kao prhut. Zbog toga sam ih prestala koristiti.

Često sam znala sa police zgrabiti bilo koji suhi šampon koji mi je izgledao lijepo, a zauzvrat sam imala sljepljenu kosu i bijele tragove.


Srećom, zahvaljujući novom Colab Paradise Dry šamponu počela sam ponovno koristiti suhe šampone. Heej, pa pogledajte samo to pakiranje, dizajn.. so sweet. Colab ima fini tropski "kokosni" miris i kada ga nanesem, imam osjećaj kao da sam u tropskim krajevima. Miris je divan, ali nije preintenzivan.

Pitate se što je tako posebno u Colab suhom šamponu? Osim mirisa, nećete imati bijele tragove. Daa, dobro ste pročitali! Ovo je jedini suhi šampon koji ne ostavlja bijele tragove. Također, daje predivan sjaj i svježinu vašoj kosi.

Ovo je već ne znam ni sama koje pakiranje da ga imam. I kupovat ću ga i dalje. Cijena mu je 40-ak kuna, a mozete ga pronaći u Mulleru, Intersparu i benzinskoj postaji. Često zna biti na akciji u Mulleru kada ga ja najčešće i kupujem.

INGREDIENTS: Butane, Isobutane, Propane, Alcohol Denat, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool

Jeste isprobale COLAB suhe šampone?
Kakva su vaša iskustva općenito sa suhim šamponima?


Do idućeg posta,
 

Primjedbe