LIFE UPDATE: Gdje sam nestala?!


S obzirom da me nije bilo duže vrijeme, odlučila sam napraviti mali update kako bi mogla nastaviti sa pisanjem novih postova. 

Ukoliko me pratite duže vrijeme, onda znate da sam se prije skoro godinu dana uselila s dragim u zajednički stan. Nažalost, od tada su se moji postovi prorijedili i vrijeme za pisanje istih je minimalno, a ponekad ga nemam nikako. 

Kako je moje radno vrijeme od 8-16h, dodjem doma u 17h. Skuham ručak (ukoliko ga nisam skuhala prethodni dan), malo odmorim i podružim se s dragim ukoliko je doma. Inače, on radi u smjenama i zapravo su rijetki trenuci da smo skupa doma. Zato su većinom vikendi naši. Tada odlazimo u kupovinu namirnica, stvari za stan ili jednostavno odemo na neki mali izlet. Volim to vrijeme samo za nas, nebitno gdje smo, bitno da smo zajedno.

Nisam htjela forsirati neke postove jer mi to nije imalo smisla i nebi htjela da mi stvara pritisak. Pokušavala sam kroz to vrijeme biti aktivna na društvenim mrežama, malo više na Instagramu putem Story-ja i slika. 

Sve to vrijeme odsutnosti mi je jako falilo pisanje, kao i interakcija s vama. Nisam htjela prekinuti jer stvarno uživam u tome svemu. Tako da sad, kada je skoro sve sjelo na svoje mjesto, odlučila sam se ponovo vratiti postovima.

Još jedna stvar koja mi i dalje smeta i koju bi htjela promijeniti je dizajn bloga. Kada sam slagala logo, htjela sam promijeniti i dizajn. Ali kako to sama proučavam i želim napraviti, umjesto plačati nekome - to onda traje. Mislim da ću onda biti potpuno zadovoljna i još ću više imati motivacije za pisanje jer trenutno stanje nije ono kako bi ja htjela. 

Neću vas više zamarati pričom, ovo je bio samo uvodni post kako bi mogla nastaviti pisati postove. Donosim vam uskoro zanimljivih tema - beauty, lifestyle... 


P.S. Ukoliko imate kakvih želja, prijedloga, kakve bi teme voljeli čitati, slobodno mi pišite u komentarima.


Do idućeg posta, pusaaa svima!


Primjedbe

  1. Daa, znam da si bila u kupnji stana i uredjenju svega, jer sam i ja u to vrijeme kupovala kucu, pa smo i nekad pricale o tome.
    drago mi je da si se vratila punom parom i citamo se dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj da, pricale smo sjecam se. Nadam se da ste i vi uspjeli sve srediti u kuci. Hvala ti puno na podrsci. Pusa

      Izbriši

Objavi komentar