NEW IN - što se sve nakupilo kod mene


Drage moje, nakon poduže pauze evo mene opet sa novim postom. S obzirom da duže nisam pisala, nakupilo se dosta toga kod mene od proizvoda pa mi je sasvim logično bilo da povratnički post bude jedan NEW IN. Paa da ne dužim, krenimo jer ima dosta toga.

S obzirom da sam oduševljena sa maskom za kosu koju mi je Andreja (MakeupFANdra) poslala u božićnom paketu, odlučila sam napraviti narudžbu na Lijepa.hr te sam si kupila ovu manju masku za kosu i ulje. Detaljnije ću Vam u nekome od narednih postova.
 

Kako sam bila jaaaako zadovoljna Lorealovim silikonskim primerom, jedva sam čekala da novo izdanje stigne na police. A onda je uslijedilo razočaranje. Ne, ova nova verzija po meni nije ni do koljena staroj. Žao mi je da si nisam napravila zalihe, jer za mene je ona verzija bila i ostala No.1. Meni ovo čudo ne drži masnu T-zonu pod kontrolom niti 1h.


O ovome malom čudu ćete čitati zaseban post, jer Vam moram pokazati kako sam zimi riješila problem s kojim sam se susrela po prvi puta.


Odličan transparentni puder, dosad sam koristila samo od Essence, jako su slični zapravo. Najčešće ga koristim za setiranje korektora i posvijetljivanje područja ispod očiju.


Kao veliki ljubitelj svega što je od kokosa, jedva sam dočekala da konačno na police DM-a stigne ova vodica. Odlična mi je za osvježiti tijelo po ovim vručinama. A i miris kokosa se fino zadrži na tijelu.


Kao šta ste mogle gore pročitati moje nezadovoljstvo s novom verzijom Lorealovog matirajućeg primera, odlučila sam potražiti zamjenu koja će mi kolko-tolko držati moju T-zonu pod kontrolom tijekom dana. Tako sam kupila ova dva primera jer su slične teksture kao i Lorealova stara verzija, a i dosta su hvaljeni. Za sad sam zadovoljna s oba.



Ukoliko tražite suhe šampone koji neće ostavljati bijeli trag na Vašoj kosi, isprobajte COLAB suhe šampone. Dostupni su u Mulleru i Intersparu. Trenutno su u Mulleru 33% sniženi.


Ovaj sam puder uhvatila u Mulleru na -50%. Odličan, lagan puder. Nemate osjećaj da ga imate na licu.


Na facebooku ste mogle vidjeti da su mi u Pink Panda paketiću stigle ove dvije predivnoće. Paleta je savršenaaaa, a highlighter je WOW. Svakako budem pisala i o njima.


Također, mogle ste vidjeti i šta mi je stiglo iz Avona. Dosad sam isprobala miris koji nosim u torbi svaki dan. Kremu od kokosa obožavam. Gel za umivanje sam i ranije koristila i jako mi je dobar. Ukoliko Vas zanima neki od proizvoda, pišite pa ću Vam recenzirati.


Nedavno sam bila i na predstavljanju e.l.f. kozmetike, te sam dobila ova 3 proizvoda. Isprobala sam sva 3, najviše me oduševili primer i lip scrub. Također, biti će zasebna recenzija.


Volim njegovati svoje nokte i pazim da mi se ne listaju i ne pucaju. Dosad sam koristila dobro poznati Eveline 8u1 lak, a sada nam je dostupna i njegova Sensitive verzija. Iako nemam oštećene nokte, volim nositi ovaj lak. Moji nokti su zaštićeni od lomljenja, listanja i preeeebrzooo rastu. Dostupan u DM-u.


Jedan od noviteta na policama naših drogerija, te prodavaonica je i ovaj Nivea gel za tuširanje koji ima miris po njihovoj kremi za sunčanje. Kao što vidite, ja sam se opskrbila za duže vrijeme s obzirom da je limitirano izdanje. Svakako preporučam, koža je mekana i mirisna.


Kako dolazi vrijeme otvorenih cipela, sandala, natikača, mislim da je vrijeme da se pobrinemo i za svoja stopala. Kako vodim borbu sa tvrdom kožom, odlučila sam isprobati ove piling čarape. Čim isprobam, javim dojmove.


I to bi bilo sve od proizvoda koji su se u međuvremenu nakupili kod mene. Jeste isprobale ili koristite neki od njih? Većina spomenutih proizvoda će doći u zasebnim recenzijama, tako da ćete imati prilike vidjeti i čuti sve detalje.


Do idućeg posta, šaljem Vam puse!



Primjedbe

  1. Baš me zanima ovo čarapa za peeling. Gledala sam nešto slično na YT-u, njoj je danima nakon toga višak kože otpadao xD...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh, zvuči mi grozno. Ali baš me zanima kakve će biti :)

      Izbriši
  2. Martinatina@net.hr8. svibnja 2018. u 10:46

    Nisam niti jedan isprobala..
    Ali svakako bi cula recenziju o maski za.kosu i ulju...
    I carape za piling isto vodim borbu za sa tvrdom petom..
    ������
    Divni proizvodi svi..
    A puder me podsjeca na onaj one iz oriflema...ista cijena i isto je lagan i prozracan na licu obozavam ga ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro stižu recenzije. Malo me prehlada usporila, ali idući tjedan bude sigurno (ako stignem, mozda već i ovu nedjelju). A pakiranje pudera stvarno sliči na onaj od Oriflame-a, sad sam išla googlati ;)

      Izbriši
  3. Bas me zanimaju ove carapice sa pilingom, ali svi su proizbodi super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh uh, morat ću ih onda što prije isprobati. Nikako uhvatiti sat vremena mira da ih mogu držati na stopalima.

      Izbriši

Objavi komentar