L´OREAL SMOOTH SUGARS clear scrub


Vjerojatno ste na policama drogerija primjetile neke od L´orealovih noviteta za njegu kože lica, a ja sam se ovaj put odlučila za Smooth Sugars clear scrub - šećerni piling sa sjemenkama kivija s termalnim učinkom za čišćenje kože. Za ovaj piling sam se odlučila kako bi mi oporavio kožu u ovim hladnim zimskim mjesecima.


Piling dolazi u teglici od 50ml koja je zapakirana u kartonsku kutiju. Na kutiji možete pronaći neke od osnovnih podataka o samom pilingu. 


Piling sadrži 3 vrste šećera, te se lagano utrlja sve dok se šećeri ne rastope. Također sadrži esencijalno ulje paprene metvice koje je bogato umirujućim svojstvima za smanjenu vidljivost nepravilnosti na koži. Dok ulje limunske trave čisti kožu, a sjemenke kivija je ostavljaju glatkom i smanjuju vidljivost mitesera.




Savršeno je što se ovaj piling također može koristiti na usnama, kao i na licu, za razliku od ostalih pilinga.

Nježno čisti moje lice, koje zna biti osjetljivo, za razliku od drugih koji često znaju biti grubi na koži. Ostavlja moju kožu očišćenom i mekanom. Volim osjećaj svježine na svome licu i kada je ono spremno za svu šminku koju svakodnevno nanosim, a i imam osjećaj da puno ljepše sve izgleda na takvom licu.

Piling je prikladan za sve tipove kože. Nakon nekoliko tjedana korištenja, zaista sam primjetila razliku u osjećaju i izgledu moje kože lica. Definitivno ću ga uvrstiti u stalnu postavu proizvoda za njegu lica.


Piling nanosim na čistu i suhu kožu, zatim dodam malu količinu tople vode i lagano ga umasiram u lice kružnim pokretima. Nakon šta se šećeri rastope, lice isperem toplom vodom te ga posušim laganim tapkanjem ručnika. Postupak ponovim nekoliko puta tjedno, kada želim duboko čišćenje kože. 

Osjećam se svježe nakon svakog korištenja.

Sastojci:

Cijena pilinga je 59,90kn, te ga možete pronaći u svim drogerijama (DM, BIPA, Muller).

Jeste isprobali ovaj proizvod ili neki drugi iz iste linije? Kakvi su vaši prvi dojmovi? 



Primjedbe

  1. suuuper mi se čini <3 hvala na recenziji, pri kraju mi je siva-od gline, moram i ovu isprobati <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se suzdržavam, imam osjećaj da ću ga brzo potrošiti koliko mi je dobar :)

      Izbriši
  2. Da,super je.Jako je nježan prema koži

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam danas u Dm-u gledala ove novitete. Sigurno ću se počastiti nećim novim iz ponude trenutno su mi pri kraju one prijašnje L'oréalove pure clay maske pa je vrijeme da nešto novo isprobam ☺.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno probaj. Mene zanima i ona nova plava maska, a navodno nam dolazi i zuta uskoro.

      Izbriši
  4. Divnih li fotki! 😍 I ja sam gledala te nove pilinge. Nikako se odlučit koji bi bio najbolji za moj tip kože. Onaj sa kakao maslacem koji je kao za suhu kožu mi se čini najgrubljim jer ima najveći postotak šećera. Na sto sam muka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti �� Po meni bi ti onda ovaj savršeno odgovarao jer je baš blag za kožu, a opet odlično napravi posao.

      Izbriši

Objavi komentar