Pronašla sam idealnu CC kremu za masnu kožu?!


Prije par mjeseci, točnije negdje krajem ljeta, na društvenim mrežama tražila sam Vas savjet za BB kremu za masni tip kože koja ima solidno prekrivanje i ne oksidira. Tada sam dobila brdo preporuka, ali većinom za upravo ovu CC kremu. A tada mi se javila i pre draga cura Lorena koja se bavi Farmasijem i poslala mi je par testera nekih od njihovih BB krema. Po naslovnoj slici možete zaključiti o kojoj ću ja danas pisati. A da li je CC krema ona prava, pročitajte u nastavku posta :)



Sama krema zapakirana je u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze svi osnovni podaci o istoj, a unutar kutije se nalazi tubica od 50ml sa čepom na odvrtanje. Jako mi se sviđa čvrsti čep kao i to šta je sama tubica zaštićena aluminijskom folijom kako proizvod nebi u transportu iscurio iz nje. Ali i kako bi bili sigurni da nitko prije nas nije dirao proizvod.



Ono što kažu iz Farmasija za ovu kremu je da:

"CC krema ujednačava ten, prekriva nepravilnosti i crvenilo, smanjuje rizik od prijevremenog nastanka bora i dubinski njeguje kožu. 
1 aplikacija - 8 učinaka:  
- Multiminerali hrane kožu
- Ulje makadamije hidratizira kožu
- Vitamin B3 hrani kožu
- Ekstrakt zobi obnavlja kožu 
- SPF 25 štiti kožu
- Proteini svile čine kožu mekom
- Kolagen i arganovo ulje revitaliziraju kožu, smanjuju bore i sprječavaju starenje kože
- Vitamin C ujednačava ten."
Cijena CC kreme u aktualnom katalogu za siječanj je 55kn

Krema je dostupna u dvije nijanse: Light to Medium i Medium to Dark.

Nijansa koju ja imam je Light to Medium. Iako sam bila skeptična zbog ovih nijansa, zapravo me oduševilo koliko se lijepo stopi s licem. Također, oduševila me i sama tekstura kreme koja je svilenkasta, a bogata. Lako se nanosi i prstima, kružnim pokretima. 

Prekrivanje joj je srednje jako, a vjerujem da se po potrebi može i nadograditi do jakog. Upravo iz ovog razloga bi mogla posramiti i puno skuplje i razvikanije pudere. Idealna je za svaki dan, te ima polu mat finish. Prekrije mi većinu bubuljica na licu, ukoliko ih imam, crvenilo, te prividno umanji podočnjake.

A miris, miris joj je božanstven! On se doduše zadržava na koži kratko vrijeme nakon nanošenja, iako nebi imala ništa protiv i da se zadrži kroz cijelo nošenje.

Prođe i 4-5 sati od nanošenja dok ne primjetim da se lagano skida na području brade i nosa. 


Što se tiče sastojaka, oni su navedeni na samom pakiranju:




Mislim da iz svega navedenoga možemo zaključiti da sam zaista pronašla odličnu i povoljnu CC kremu za svaki dan, koja prkosi mojoj masnoj T zoni.



Jeste isprobale CC kremu? Kakvi su Vaši dojmovi? 
Imate preporuke koje bi još Farmasi proizvode trebala isprobati?





Primjedbe

  1. Nisam probala ovu kremu ali Garnier jesam i nije mi se svidjela.Koža mi je suha a ona mi je još dodatno isušuje.Ne znam kako bi se ponašala prema suhoj koži ali vrijedi probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Garnier oksidirala na licu i to mi se nikako nije sviđalo. Neznam da li bi Vam ova odgovarala, ali svakako probajte njihovu BB kremu!

      Izbriši
  2. kupila sam je u svijetloj nijansi i toliko mi je tamna da sam je proslijedila dalje!! :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoooj, baš mi je žao. Jesi probala s manjom količinom?

      Izbriši
  3. Isprobala sam razne, garnier je katastrofa, meni osobno. Farmasi CC krema zamjenila mi je puder definitivno. A imam mjesovitu do masnu kozu. I krema u mom slucaju ima jako veliko prekrivanje s obzirom na to da se radi o "kremi".😍

    Je li netko isprobao olival cc kremu?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar