OLIVAL uljni gel za tuširanje


S obzirom da smo zadnjih par dana kod njege tijela, danas je na redu jedna tuširalica. Olival Natural Kokos argan uljni gel za tuširanje. 
"Natural Kokos Argan uljni gel za tuširanje nježno čisti kožu, bez isušivanja, dok ju kokos i argan bogato hrane i njeguju."
Inače, gel se nažalost ne može kupiti zasebno, već je dio Sweet seta u kojem se nalazi zajedno sa Antibacterial deo kremom. Cijena seta je 59,90kn.

Pakiranje mu je isto kao i kod šampona - bočica od 250ml, jedino što on ima pumpicu s kojom možete dozirati proizvod onoliko koliko Vam treba. 



Gelaste je teksture, te Vam za tuširanje treba 2-3 pumpice. Ne pjeni se prejako, što je za mene minus jer volim da mi se gel fino zapjeni. No, to je samo ono što ja volim kod gela za tuširanje.

Što se mirisa tiče, mislim da više prevladava ovaj argan, nego kokos. Šteta! Veselila sam se tuširalici s mirisom kokosa. Miris se ne zadržava na koži.



Sastav:
Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Glyceryl Oleate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Argania Spinosa Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, d- Limonene, Benzyl Alcohol, Linalool
Sweet set možete pronaći u DM-u, BIPI.


Kako Vam se čini ovaj gel? Da li ga planirate kupiti?




Primjedbe

  1. Šteta što se ne osjeti miris kokosa i što se ne pjeni ali kod njihovih proizvoda volim sastojke,to mi se najviše sviđa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš šteta. Al svejedno je ok. Bitno da ne isušuje kožu i ne zateže ju, kao neki drugi gelovi.

      Izbriši

Objavi komentar