OLIVAL Natural antibacterial deo krema - Čajevac


U današnjem postu pišem Vam o po meni, neobičnom dezodoransu. a to je Olival deo krema. Moram priznati, kada sam prvi puta čula za ovaj tip dezodoransa, bila sam dosta skeptična pa sam tako i odgađala isprobavanje istog. Ali eto, dobila na poklon pa rekoh sad mi je prava prilika za isprobati ga! A u nastavku pročitajte moje mišljenje.

Postoje 4 vrste ovih deo krema - Antibacterial-čajevacMenta i lavanda, Zeleni čaj Sensitive rose, a moja je Antibacterial - čajevac

Evo šta o njoj kažu iz Olivala:
"Čajevac je najsnažniji prirodni antiseptik, a u deo kremi ima jedinstven i snažan učinak koji traje tijekom cijelog dana. U kombinaciji s kokosovim uljem djelovanje je produženo,  a miris znoja neutraliziran. Soda bikarbona (natrijev hidrokarbonat ) u obliku   kristalnih mikročestica prilagođenih za aplikaciju preko kože, aktivna je tvar u ovoj  formulaciji  te odlično neutralizira znoj i neugodan miris kao popratnu pojavu znojenja. Deo krema s čajevcem namijenjena je osobama koje se pojačano znoje, bave se sportom ili su izložene dodatnim naporima. "
Upotreba: Za optimalni učinak u području pazuha dovoljno je istisnuti 1-3 mm kreme i dobro razmazati pomoću aplikatora na vrhu tube.

Deo krema dolazi u tubici  od 50ml, sa čepom na odvrtanje. Dosta je praktično i stane u svaku torbicu. Na samom pakiranju je navedeno da je bez aluminija i parabena, te 100% prirodna. 
Tekstura joj je gusta, kremasta, ali se lako nanosi. Bitno je nanijeti je u što tanjem sloju kako Vam nebi ostavila tragove na odjeći. Miris je intenzivniji kada ju tek nanesete, ali meni to ne smeta jer brzo oslabi. Krema ne zaustavlja znojenje, ali neutralizira mirise što se pokazalo odličnim! Važno je napomenuti i da se brzo upija.
Dosta se sporo troši, što je jedan veliki plus. Ali sve me strah kako će biti s doziranjem kada dođem pred kraj. 
Deo kremu sam koristila i nakon depilacije, nije uzrokovala nikakve iritacije što me pozitivno iznenadilo. 
Sastav:
Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Lanolin, Cetyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Citrus Limon Leaf Oil, d-Limonene
Cijena deo kreme je 29,90kn. Možete ju pronaći na policama drogerija, kao i u bolje opremljenim trgovinama.


Ukoliko još niste, svakako isprobajte neku od ovih deo krema. 



Primjedbe

Objavi komentar