BLOGMAS 2017 - Day 23 & 24: Our first Christmas in new apartment / What´s on my Christmas Tree


Božić će uvijek biti poseban za mene. A ove godine još posebniji, jer dragi moj A i ja ćemo dočekati prvi zajednički Božić u našem stanu. Baš se veselim tome! Svakako će biti drugačiji nego prijašnjih godina, jer smo svaku godinu do sada, odkad smo zajedno, na Badnjak išli do grada u restoran na neki ručak-večeru, prošetali po gradu i svatko je išao sebi doma. Ja s mamom na polnoćku, a on doma svojima. 

Ove godine idemo skupa na Polnoćku, pa doma. S obzirom da smo mi svoj bor okitili puno ranije ove godine, imali ste priliku vidjeti neke detalje s njega. A sada ga možete vidjeti u cijelosti. Jako sam zadovoljna kako smo ga okitili. Odlučili smo se za kombinaciju crvene i srebrne boje, s obzirom na boje koje prevladavaju u našem dnevnom i moram priznati da se savršeno uklopio.

A da ne meljem previše, ostavljam Vam slike bora i detalja.



Moram priznati da sam jako zadovoljna kako smo okitili bor i posebno kada se upale lampice koliko mi lijepo izgleda.


Ispod bora smo stavili i jaslice koje sam kupila kod jednog gospodina na štandu kod placa u kvartu, šteta mi ih je raspakirati pa sam ih ostavila u ovom celofanu. A i kako bi ih zaštitila za iduće godine.




Meni najdraži ukrasi s bora su ova mašna kupljena u Pevecu, lizalica kupljena u Konzumu i kuglica sa jelenom iz Emmezete.



Dio sitnijih ukrasa s bora, također kupljeni u Emmezeti.

Ove godine smo većinu ukrasa kupili u Emmezeti i jako smo zadovoljni s njima. Jedino smo za par kuglica morali iskoristiti kukice za vješanje na bor jer je falilo par vrpci. 


Bio je to stvarno prekrasan Božić, proveden u krugu najbližih i veselim se našim budućim zajedničkim Božićima provedenim u našem stančiću, a nadamo se i u većem broju :)

SRETAN VAM I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ!!


Primjedbe

  1. i ja sam ovaj Božić dočekala u svojoj kući sa mužem i djecom! nešto predivno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj daa, i vi ste se uselili. Onda razumiješ sve. Idealan Božić <3

      Izbriši

Objavi komentar