BLOGMAS 2017 - Day 19 & 20: Moja zimska beauty rutina


Ovakav tip posta Vam već odavno hoću natipkati i odlučila sam ga ubaciti u ovaj serijal. Moja beauty rutina se mijenja ovisno o godišnjem dobu, ali dosta je slična. Većinom koristim iste proizvode, osim ako ne naiđe neki zanimljiv proizvod kojeg želim isprobati pa ga ubacim u rutinu. Pa da Vam nebi samo pisala, ovo je moja beauty rutina prije Božića!

Ujutro se obavezno umijem i na lice nanesem HiPP Baby Soft kremu za njegu lica i tijela, koja je idealna i za moju mješovitu kožu. Brzo se upija i ne ostavlja masni trag na licu, a djeluje odlično i kao primer. Kupila sam ju u Mulleru za 15-ak kuna. Ukoliko idem negdje, na posao ili u grad, na kremu normalno nanosim šminku. 



Navečer, prvo šminku skinem Garnier Dvofaznom micelarnom vodom za čišćenje lica, a nakon toga se umijem Avon Clearskin Crnim mineralnim gelom za dubinsko čišćenje lica. U sebi ima sitne čestice pa usput napravim blagi piling, a zatim sve isperem Avonovom Konjac spužvicom za lice s dodatkom ugljena. Odlična spužvica s kojom skidam i gel i masku s lica. Već sam si naručila novu, jer mi se stara počela s jedne strane raspadati.



Nakon umivanja ponovno nanesem HiPP kremu, te uz nju par kapi Eveline ExpertC  vitamin serum-injection. Njega ne nanosim svaki dan, čitala sam da moram biti oprezna s njime tako da ga se još ne usudim nanositi svaku večer. 



Jednom do dva puta tjedno, nanosim i masku za lice, također iz Avona - Clearskin Crna mineralna maska za dubinsko čišćenje pora. Obožavam ovu masku! Radi odličan posao, lice mi savršeno očisti, te ono bude mekano i glatko, te djeluje pročišćeno.


UPDATE:


Od Božića sam malo promjenila spomenutu beauty rutinu, te sam uvela neke od novih proizvoda. Umjesto Avonovog gela za čišćenje lica, koristim L'oreal Pure Clay za čišćenje lica i efekt blistavog tena ujutro i navečer. Avonovu masku zamijenila je također L'oreal Pure Clay Glow Mask. Više o ovim proizvodima ćete čitati u nekom od narednih postova jer ih moram dobro testirati. 

Također, umjesto spomenute HiPP kreme u svakodnevnu njegu sam ubacila Olival kreme za lice - dnevnu i noćnu na svakodnevnoj bazi, dok regenerativnu koristim nakon upotrebe maske za lice ili kada osjetim da me koža zateže ili mi je na nekim dijelovima suha pa joj treba dodatna njega.

Jako sam zadovoljna ovim kremama, te vjerujem da ćete uskoro čitati više o njima.


To bi bilo sve o mojoj zimskoj beauty rutini. Kako izgleda Vaša?




Primjedbe