BLOGMAS 2017 - Day 18: Little Me in Christmas time


Kako sam se nedavno preselila, mama je našla moje slike dok sam bila mala, među njima i neke u božićno vrijeme. Pa danas s Vama dijelim neke od tih slika. Baš sam bila smiješna, hehe :)

Kao mala sam obožavala telefonirati, danas je već druga priča. Nekako mi je draži oblik komunikacije oči u oči, nego preko telefona. 



Ovo je bilo neke davne godine kod mame u firmi kada smo išli po paketiće. Obavezno je bilo slikati se sa Djedom Mrazom.



Ehh na ovoj slici sam već veća, ispred božićnog vlakića na Trgu bana Josipa Jelačića sa sestričnom. Mislim da tu nisam imala više od 10g.
Fora je vidjeti starije slike i prisjetiti se lijepih trenutaka. Baš sam si smiješna na tim nekim slikama, a outfite neću ni spominjati, haha :)


Čuvate li vi svoje stare slike? 


Primjedbe