BLOGMAS 2017 - Day 17: Favorite Christmas candles


Kao veliki ovisnik o svijećama i božićnim mirisima, danas Vam predstavljam svoje najdraže svijeće za ovo blagdansko vrijeme.

Prva je od Yankee Candle - Festive Cocktail. Nju sam dobila od dragog za prošli Božić, dok je druga Apple Cinnamon iz Pepca. Obje svijeće prekrasno mirišu i stvarno mi je užitak imati ih upaljene navečer. Cijeli stan mi poprimi miris Božića.


Malo je reći da obožavam skoro sve svijeće iz Yankee Candle-a, svaki put zastanem na njihovom štandu i pomirišim neke nove mirise. A kako to većinom biva s dragim, odlučio se za ovaj miris jer je pretpostavio da će mi se najviše svidjeti. I pogodio je!


Ovu svijeću sam čist slučajno vidjela dok sam stajala u redu kod blagajne, uzela ju jer joj je cijena bila 8,90kn. A kad sam došla doma i upalila, ostala sam iznenađena koliko lijepo miriše i za tih 8kn je svijeća stvarno kvalitetna i isplati se. Tako da, ukoliko naletite na ovakve i slične svijeće u Pepcu, obavezno kupite, sigurno nećete požaliti!


Uz ove dvije svijeće, također si volim upaliti i malene lučice u Ikeine fenjere. Najčešće to bude miris vanilije.


Volite li vi svijeće? Koji su Vaši idealni mirisi ili brendovi?




Primjedbe