BLOGMAS 2017 - Day 16: TOP 10 Christmas Cookie Recipes


Vjerujem da se svi već pripremate na pečenje kolačića za Božić, pa sam Vam ja odlučila napisati svojih TOP 10 recepata, odnosno 10 kolačića koje ja volim praviti ili volim pojesti za Božić. Ovdje je moj popis: 

  1. Medenjaci (gingerbread)
  2. Zvjezdice s pekmezom
  3. Raffaello
  4. Šubarice
  5. Kiflice (orah)
  6. Kuglof
  7. Ferrero - njega ću ove godine prvi puta probati napraviti, navodno je odličan recept i sličan originalu
  8. Oraščići - mama ih savršeno pravi
  9. Orehnjača ili orahnjača (kako ko kaže)
  10. Kokos rolada

Svoj recept za Gingerbread sam Vam napisala u prošlogodišnjem postu, pa škicnite ovdje. Raffaello kuglice sam prije par godina našla odličan recept na coolinarici bez mlijeka u prahu, i stvarno su prefine, ove godine sam ih pravila i za rođendan. Moram li uopće reći da su prve nestale i svi su me tražili recept?! :)

Ukoliko budete htjele, mogu Vam zapisati još koji recept u nekom od postova. Samo napišite u komentarima koji Vas zanima.





Primjedbe