NEW IN - lipanj 2017


Nisam dugo pisala NEW IN, a dosta se proizvoda nakupilo pa rekoh idem Vam pisati o tome šta sam u zadnje vrijeme kupila i svoje dojmove o nekim o proizvodima koje sam isprobala.

Već sam vam na FB stranici napisala kako sam uhvatila na odličnom popustu ovu divnu Essence paletu i sjenila za nju iz TE live laugh celebrate. U međuvremenu sam ju uspjela popuniti do kraja. Oduševljena sam pigmentiranošću sjenila, kao i njihovom postojanošću. Rozo i ljubičasto su mi zasad TOP jer nemam nijedno takvo sjenilo u kolekciji.





Iduća stvar koju sam kupila je ovaj divni novi Avon Summer White Paradise miris. Kako kažu iz Avona "Uzbudljiv cvjetni koktel cvjetova breskve, koraljne ruže, frangipanija i egzotične orhideje uz osvježavajuć dodatak crvenog grejpa na bazi toplih tonova zlatnog jantra i palisandrovine." Privukao me samim imenom, a kada mi je stigao i svojim mirisom. Lagan, ljetni, ma savršen! 



Kako nam je ljeto već debelo stiglo na vrata, ove godine sam obnovila svoju kolekciju krema za zaštitu od sunca. Uzela sam si Olival SunMilk mlijeko za sunčanje sa SPF30. Od prošle godine imam njihovu kremu za lice sa SPF30 koja mi se pokazala odličnom, pa sam odlučila isprobati i ovo mlijeko. 



Nebi ja bila ja da nisam kupila i jedan novitet, a to je AFRODITA SUN CARE Marmelada. Zasad sam ju isprobala samo jednom na kupanju na Mrežnici, tako da ne mogu još pričati o nekim rezultatima. Ali mogu reći da prefino miriši, lako se razmazuje, ne ostavlja tragove na odjeći.



Ove godine imam dosta problema sa tvrdom, kao i ispucalom kožom na petama pa sam odlučila kupiti ovaj Afrodita Foot Care SOS balzam. Njega još nisam isprobala, ali sam čitala pozitivnu recenziju kod drage blogokolegice Chilly Fashion zbog koje sam ga i odlučila kupiti. Čim isprobam, javljam dojmove.



Kako sam do nedavno radila kao pomoćni radnik u kuhinji, bila sam stalno u vodi i moje ruke su bile užasno suhe. Posegnula sam za dobrim starim Avon kremama za ruke. Ovog puta sam se odlučila isprobati Intenzivnu SOS kremu za ruke i kremu s ekstraktom čajevca. Obje su moje ruke dovele u odlično stanje, preporučam ih svima.



Znate da sam dobila 2 Essence beauty dollara te sam ih u "lakomatu" dostupnom u BIPI zamijenila za dva lakića. Išla sam na sigurno te odabrala dvije nijanse koje najviše nosim, a to su - 58 need your love i 36 dare it nude.



Kako bi bila spremna za ljeto, sunčanje i ljetnu odjeću, kupila sam ovaj Afrodita Shave & Shower gel jer mi je najjednostavnije riješiti se viška dlačica pod tušem. Pritom moja koža bude glatka i njegovana, a miris je divan.



I za kraj jedan slatkiš, a to je Avon Perfectly Matte ruž u nijansi Rouged Perfection. Još jedan od 3 nove nijanse, a 6. u mojoj kolekciji. Idealna nijansa za svaki dan, vidite po slici koliko sam ga već potrošila.







To bi bilo sve od još jednog NEW IN posta. Pišite mi u komentarima da li ste isprobale koji od ovih proizvoda ili možda planirate. 




Primjedbe

  1. Uu super stvarcice. Koristim Avon ruz, Afrodita kremicu za suncanje nekidan ju kupila, Essence lakove.. i ovaj Avon parfemcic sam imala, super je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakva ti je Afroditina krema? Jesi ju probala već? Ja sam gledala dal bi njihovu ili Olival pa sam se odlučila za Olival.

      Izbriši
  2. Ovo Olival mlijeko za sunčanje sam i ja kupila :) E znaš kako je divno na koži, ne ostavlja mastan trag i brzo se upija, a najbolje od svega je što ima takav divan miris <3 kao neki parfem mmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaaa, isprobala ga u petak i super je. Obozavam miris njihovih krema.

      Izbriši

Objavi komentar