Avon MARK. be blushed - powder blusher


Nedavno sam Vam pisala svoje prve dojmove o svim Avon mark. proizvodima koje sam dobila, uključujući i ova rumenila. Danas Vam donosim upravo njihovu recenziju jer su me oduševila. 

Rumenila dolaze u malenim plastičnim crno-bijelim pakiranjima, koja su zapakirana u kartonske kutijice. Pakiranje je dosta čvrsto, te nećete morati brinuti da li će se otvoriti samo ili ne. Dolaze u 4 divne nijanse, za svakog ponešto. Od neutralne do ljetne roze nijanse.

Soft Peach




Nježno bež nijansa, sadrži shimmer. Rumenilo idealno za "no makeup" look. Malo se trusi, ali dovoljno ostane na kistu i lijepo se blenda.

Candy Flush



Divna roskasta nijansa, idealna za ljeto. Dosta pigmentirana, lijepo se blenda. Jedina mat nijansa rumenila.

Cheeky Melba




Ovu nijansu najviše koristim posljednjih dana. Daje lijepu prirodnu boju mojim obrazima, a potraje cijeli dan. Također se malo trusi kao i prethodna nijansa, ali svejedno ostane dovoljno na kistu. Čak morate i paziti da ne pretjerate jer je stvarno dosta pigmentirana. Sadrži malo shimmera, ali neprimjetnog na koži.

Desert Rose




Također jedna od nijansa koju ovih dana najviše koristim. Rozo-ljubičasta, baš idealna za ove tople dane i ljetne make up lookove. Kao i ostale nijanse, dosta pigmentirana, ali se također lako blenda. Sadrži malo shimmera u sebi, ali neprimjetnog na koži.

Swatchevi svih nijansi:



Rumenila su trenutno nedostupna u aktualnom katalogu Avona, ali vjerujem kako će već u idućem ponovo biti dostupna jer ih se stvarno isplati kupiti. 


Jeste ih možda probale? Kakvi su vaši dojmovi?




*PR proizvod

Primjedbe

  1. Prekrasna rumenila i iskreno ne mogu odlučiti koja mi se nijansa najviše sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam znam, tako je i meni bilo kada sam ih vidjela. Savrsenstvo u malom ��

      Izbriši

Objavi komentar