A Q&A With Me


Znam da sam već ranije spomenula kako ću pisati ovaj post, ali uvijek je bila neka zanimljivija tema ili recenzija pa sam stalno odgađala. Sva ova pitanja postavile ste upravo vi na mojoj FB stranici. Ne znam za Vas ali volim dobre Q & A. Ti kratki intervjui su mi najdraži za čitanje na blogovima ili u časopisima. Evo mojih odgovora na Vaših 10 pitanja...
  1.       Kako si počela sa pisanjem bloga, tj. kako si se odlučila da pišeš, nešto te potaknulo ili...?

Nakon šta sam godinama pratila svoje najdraže blogerice, jednog dana odlučila sam pokrenuti vlastiti blog. Prvo sam krenula s idejom da objavljujem svoje nail art radove, ali sam uvidjela da neću uspjeti svaki puta tako, pa sam ga prebacila u beauty blog. Imala sam dosta proizvoda s kojima sam bila zadovoljna, a o kojima dosad nitko nije pisao tako da sam krenula s recenzijama. S vremenom ga želim podići na višu razinu, možda s fashion postovima ili korisnim savjetima.
  1. TOP 3 ruževa za usne, tekućih pudera i rumenila?
3 RUŽA ZA USNE – BeautyUK tekući ruž za usne u nijansi Bond, Mrs Bond no.1, Avon Perfectly Matte ruž za usne u nijansi Ideal Lilac i Artdeco ruž za usne, neznam koja nijansa (dobila ga prošle godine uz Lj&Z časopis) - ovdje sam pisala o njemu.

3 TEKUĆA PUDERA - Maxfactor Facefinity, Loreal Infallible 24H Matte i Catrice HD liquid coverage foundation.

3 RUMENILA - Essence Matt touch blush u nijansama 10 peach me up! i 20 berry me up!, te rumenilo iz Catrice palete za konturiranje C01 Pale Perfectionist.
  1. Koji ti je najdraži brend kozmetike i zašto?
Huh, teško je izdvojit samo jedan. Al ajmo reć Essence jer ga koristim od samih početaka šminkanja. Stvarno nudi široki raspon proizvoda.
  1. Kada bi mogla samo jednu stvar od make up-a staviti na lice, što bi to bilo? ... od tog proizvoda koja ti je najdraža marka i zašto? 
Stvarno samo jednu stvar?! Uhh, onda sjenilo za obrve od She-a. Njega najduže koristim i stvarno mi se pokazao kao odlična stvar.
  1. Za koju stvar žališ što si kupila?
Nema te stvari za kojom žalim nakon kupnje, jer uvijek prvo dobro istražim i istestiram u dućanu prije kupnje bilo koji proizvod.
  1. Tvoja omiljena blogerica/youtuberica?
Blogerica – Glam by Marija, Fabulous Obsessions, Sura Dancer
Youtuberica – Nikkia Joy i Krystal Clear Makeup
  1. Koji je tvoj omiljeni brend i postoji li neki brend koji ne voliš?
Ima ih više omiljenih, ali kako sam već gore navela – Essence jer ga koristim od svojih početaka. Ali tu su i Avon, Loreal, Maybelline, Maxfactor. Ne postoji brend koji ne volim, barem ne zasad.
  1. Izbjegavaš li određene sastojke u kozmetici?
Pokušavam izbjegavati, ali nažalost neke stvari se ne mogu nikako izbjeći. Kao šta je alkohol u proizvodima namijenjenim masnoj koži.
  1. Za koji brend bi najviše voljela da dođe u Hrvatsku?
Pa vjerojatno nešto tipa P2 koji je dostupan u Njemačkim dm-ima.
  1. Najdraža internetska stranica za kupnju?
Jedine stranice sa kojih inače naručujem online su Pink Panda, AliExpress i eBay. 



Jeste naučile nešto novo o meni? Ako ste za to, voljela bih pročitati Vaše odgovore na ova pitanja. 
Ostavite ih u komentarima u nastavku!





Primjedbe