TRASH BAG #2 - Potrošeni proizvodi


Drugi dio ovog serijala je nešto brojniji nego prvi, dosta sam toga isprobala i potrošila u zadnjih mjesec dana. Pa da ne duljim, najbolje da odmah krenem.

          1. Aiko system - regenerator za kosu by Muller


Jedan od proizvoda koji stvarno dugo koristim i koji mi se pokazao kao odličan. A i cijena mu je prihvatljiva, samo 8,90kn. A zna često biti i na akciji pa ga možete kupiti po cijeni od 5,90kn. Dolazi u pakiranju od 300ml što će Vam sigurno potrajati mjesec do dva, ovisno koliko često perete kosu. Ostavlja kosu mekanom, i omogućuje njeno lakše raščešljavanje.

          2. Avon serum za intenzivnu obnovu kose


Vjerujem da su Vam svima već dobro poznata Avonova ulja za kosu, posebno ono za vrhove. Njega sam koristila dosta dugo, a u zadnje vrijeme mi je ovaj serum za obnovu kose No.1. Nanosim ga na suhu kosu, nakon sušenja. Obožavam njegov miris, kao i osjećaj mekoće kose pod mojim rukama.

          3. Avon Velvet soft moisure univerzalna krema za lice, ruke i tijelo s chia sjemenkama namijenjena za suhu i normalnu kožu


Šta reći o ovoj kremi osim da je odlična i da stvarno radi svoj posao kako treba. Ima predivan miris, koža je mekana i glatka i do idućeg dana. Obožavam ju!

          4. Batiste Tropical šampon za suho pranje


Stvarno neznam po koji put kupujem upravo ovu vrstu Batiste šampona za suho pranje, ali odkad je došao na naše police ga koristim. Na prvu me odmah privukao miris kokosa, stvarno se osjeti taj miris na kosi i to mi je super. Odlično radi svoj posao, obično ga drugi dan od pranja našpricam po tjemenu kako bi mi kosa izgledala barem donekle čisto dok ne dođem doma s posla i operem ju.

          5. Catrice HD liquid coverage foundation


O ovom puderu ste već mogle čitati na blogu, a ako ste slučajno propustile, možete sada pročitati ovdje.
Dala sam mu još jednu šansu, samo kako nebi bacila još pola bočice koja mi je ostala. I s vremena na vrijeme kada ga nanesem, dobar mi je. Sad, za svaki dan ga nisam ponovo koristila. Možda mu jednom dam i tu priliku. Zasad su u upotrebi neki drugi puderi.

          6. Chilly with antibacterial sapun za intimno pranje


Ako ste čitale moj post o intimnoj njezi, znate da mi je ovo najdraži proizvod za tu svrhu. Jednostavno se bojim isprobati neki novi, kada mi ovaj već toliko odgovara. Ukoliko niste upoznate s Chilly proizvodima, pročitajte moj post ovdje.

          7. Garnier SkinActive maske za lice



Ove dvije maske ste imale priliku vidjeti na FB stranici kada sam ih kupila. Sada sam potrošila obje i mogu Vam napisati svoje mišljenje. Kao prvo da Vam kažem o svakoj ponešto. Zelena Kaolin, sadrži matcha čaj i glinu. Namijenjena je za masnu i mješovitu kožu, te ne sadrži parabene. Crvena Volcano sadrži kamenje vulkana i glinu, te je namijenjana za vidljive pore, također ne sadrži parabene. Eh sad, nakon crvene nisam primjetila nikakav učinak na moje pore. Sve ostane isto kako je i bilo, osim šta je koža mekanija. Dok nakon zelene, koža izgleda svježije. Puno mi je draža od crvene, vjerojatno zato i šta vidim neki učinak nakon njenog korištenja. Cijena svake je 6,90kn, a dostupne su u Mulleru.

          8. L'oreal Elseve Extraordinary CLAY šampon


O ovom šamponu ste već mogle čitati na blogu, pa Vam neću nešto previše pisati o njemu. Potrošila sam svoje drugo pakiranje, a sada sam na posebnoj kombinaciji dobivenoj od strane liječnika pa ako mi pomogne, pisat ću Vam i o tome. A ukoliko Vas zanima moje mišljenje o ovom šamponu, to možete pročitati na ovom linku.

          9.  Duchesse blazinice by Muller


Ove blazinice sam kupila samo zato šta su mi podhitno trebale neke, a usput mi nije nigjde Lidl pa sam uzela ove koje su usput bile i snižene. Za cijenu od oko 6kn sam dobila 140 komada blazinica, ali toliko tankih da mi je trebalo dosta komada da skinem šminku s njima. Ali sve u svemu, poslužile su svrsi. Sada isto imam neku verziju većih i debljih, s kojima sam jako razočarana. Ali o njima u idućem dijelu TRASH BAG serijala. 

          10. Nivea Care & Cashmere gel za tuširanje


Stvarno sam veliki obožavatelj Nivea gelova za tuširanje, tako da kada sam dobila poklon paket od frendice za Božić, koji je sadržavao i ovaj gel za tuširanje bila sam sretna ko malo dijete. Ovaj gel za tuširanje s ekstraktom kašmira i nježnim mirisom orhideje stvarno njeguje Vašu kožu i što je najbitnije, hidratizira ju. 

          11. Vichy Slow Age dnevna njega 


Tester ovog proizvoda dobila sam na nekoj nagradnoj igri, više se ni sama ne sjećam. Uglavnom, Slow Age je dnevna njega koja djeluje na znakove starenja u nastajanju. Namijenjena je svim tipovima kože, sadrži SPF 25. Bez parabena. Koliko sam mogla dobiti dojam iz korištenja testera, ovo je stvarno odličan proizvod. Odlična struktura kreme koja se lako razmazuje i upija, pa čak i na masnoj T zoni. Odlično je šta sadrži SPF pa ne morate dodatno još nanositi zaštitnu kremu. 


To bi bilo sve za ovaj put. Jeste isprobale koje od ovih proizvoda? Kakva su Vaša iskustva?


Primjedbe

  1. Joj meni ovaj Loreal nikako ne odgovara, svrbež vlasišta mi je izazvao :/ Dojmove ostalih proizvoda koje sam i sama koristila potpisujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj tako sam i ja mislila da mi je od njega al mi se smirilo. S obzirom da imam seboreicni dermatitis na glavi, dobila sam sampon namijenjen upravo tome. Tako da cu vidjeti s vremenom dal ce mi on pomoci. Koristim ga u kombinaciji sa Johnnsonom

      Izbriši
    2. Ma i meni vrlo slična stvari, počelo mi se tjeme ljuštit od tog šampona. Agresivan je dosta

      Izbriši
  2. Ja sam odusevljena balzamom od Loreala iz iste linije kao i sampon, odusevljena sam <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da ti se svidjaju. Meni je isto dosad bio sampon ok.

      Izbriši

Objavi komentar