Essence Lash Princess Sculpted Volume maskara


Već neko vrijeme imam u planu pisati Vam o ovoj maskari i uvijek se pojavi nešto drugo i promjeni planove. Tako da Vam danas konačno pišem o Essence Lash Princess Sculpted Volume maskari. Inače ste na blogu već mogle čitati moje dojmove o njezinoj sestri iliti Essence Lash Princess False Lash Effect maskari, a ako niste, možete sada na ovom linku. Ta mi je bila jedna od dražih maskara neko vrijeme, pa sam odlučila ispobati i ovu koja se nedavno pojavila na policama naših drogerija.

Ono šta Essence kaže o njoj je:
"Maskara sa uvijenom četkicom koja stvara mega volumen i zahvaća svaku trepavicu posebno. Crne boje."
Maskara dolazi u crnoj tubici sa izvezenim korzetom na čepu kao i kod svih njenih prethodnica iz iste linije, te sadrži 12ml proizvoda. 



Što se tiče četkice, ona je blago zakrivljena sa gustim i čvrstim dlačicama što omogućuje ravnomjerno nanošenje proizvoda. 



Nekoliko puta sam bila u sukobu s ovom maskarom, znala mi je slijepiti trepavice, a nekad se zna i trusiti šta me užasno iritira. Neznam dal je do mene ili formule ove maskare. Inače lijepo produži trepavice, ponekad imam stvarno odličnih dana s njom kada sam oduševljena kako moje trepavice izgledaju. Vidjet ćete i na slici niže kako ona izgleda i kakav volumen daje mojim trepavicama.

Bez maskare:


Sa maskarom (na desnom oku):


Na drugoj slici možete vidjeti koju razliku čini samo jedan sloj maskare. Upravo zbog toga ju volim nositi za neki natural look.
Sastav: 
AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES)

Cijena maskare je 25,90kn te je dostupna u svim našim drogerijama, te od nedavno i na Pink Pandi.


Kako Vam se čini maskara? Jeste ju isprobale? Da čujem Vaša iskustva.

Primjedbe

  1. Lep efekat daje! Obavezno isprobaj njihovu The False Lashes maskaru, crvo roze verzija..Fantasticna je <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar