Avon mark. PRVI DOJMOVI - vol.2


Kao što sam i najavila, donosim Vam svoje prve dojmove nekih od Avon mark. proizvoda koji su mi stigli u paketiću od najdraže Lucije iz Avona. Pa da ne duljim, krenimo odmah!





Najviše od svega sam se razveselila ovim prekrasnim rumenilima u pravim proljetnim nijansama. Obožavam rumenila jer osvježe svako lice, jedno od mojih top 5 proizvoda bez kojih ne mogu. Što se tiče samih rumenila, jedna nijansa je mat, dok su ostale shimmeraste. Nijanse su: Soft Peach (shimmer), Desert Rose (shimmer), Cheeky Melba (shimmer), Candy Flush. Sve nijanse su lijepo pigmentirane, osim najsvijetlije Soft Peach. Ona bi možda mogla poslužiti kao highlighter. Ali sve u svemu jako dobra rumenila. 



Još malo proljetnih boja u obliku lakova i jednog malenog za nail art. Kao i inače, obožavam Avon lakove i uvijek se razveselim novim nijansama. Najviše me privukao ovaj svijetli breskavasti lakić (nijansa So Jelly) jer imam jednog takvog u roskastoj nijansi koji mi je odličan. ALI, nažalost neznam dal je do mene i mojih noktiju ili do laka, ali nikako ga ravnomjerno nanijeti. Dok je ovaj ljubičasti ljepotan (nijansa Surebet) odlično sjedao na nokte, naravno u dva sloja jer nakon jednog sloja on je dosta proziran. Iako sam velika ljubiteljica nail arta (to ste mogle vidjeti ako ste ikada pogledale moj prvi post sa mojim radovima) nažalost ovaj lakić (nijansa Coral) još nisam isprobala jer zbog prirode posla ne mogu imati lakirane nokte. No, jedva čekam prvu priliku da i s njime nešto isprobam na noktima. 





I šećer za kraj, ovaj divni Avon Perfectly Matte ruž u nijansi Pink Passion. Jedna od 3 nove nijanse obožavanih mat ruževa, u mojoj kolekciji peti po redu i naravno ne i zadnji. Lijepa roza nijansa, jedino šta za nju morate imati jako njegovane usnice jer dosta ističe suhe dijelove. S obzirom da moje usnice i nisu baš u reprezentativnom stanju, ruž sam nosila u kombinaciji s drugim ruževima slične nijanse. I dugo je trajao na usnicama, baš kao i svi iz te linije. Naravno, masnu hranu ne izdrže. Sve ostalo DA!

Jeste isprobale koje od ovih proizvoda ili planirate isprobati? Da čujem Vaše dojmove!



*PR prozvodi

Primjedbe

  1. predivnoo je svee :) rumenila mi se jako sviđaju. evo meni je jučer baš stigao taj ruž, super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenila su meni vrh! Za ruž sve ovisi kakva je prirodna boja usana, nekome ispada kričav, dok je meni taman lagana roza nijansa. Idealna za proljeće :)

      Izbriši

Objavi komentar