Maybelline FITme! kompaktni puder - 120 Classic Ivory

Pozdrav drage moje! Danas Vam donosim recenziju kompaktnog pudera koji bi trebao biti must have u svakoj kozmetičkoj torbici.
Nedavno sam sasvim slučajno u dm-u u CCO West naletila na ovaj puder koji je bio snižen 50% te mu je cijena bila 18kn, pa sam ga odlučila kupiti i isprobati. S obzirom da nas je zaludila pojava Maybelline FITme! tekućih pudera, zanimalo me da li će i ovaj kompaktni puder imati sličan učinak. Mislim da je ovo čak stara ambalaža pudera, zato i je bio snižen. Ovog puta apeliram na Maybelline Hrvatska da vrate na police ovakve proizvode i ostale iz FITme! kolekcije.
Prvo da Vam malo napišem o cijeloj FITme! kolekciji. Ona sadrži tekuće pudere, kompaktne pudere, korektore, rumenila i bronzere. Uglavnom, sve što Vam je ikad bilo potrebno za lice. Što se tiče nijansi, također svatko, bilo koje puti, može pronaći svoju nijansu. Baš super, zar ne? Ehh, ali u Lijepoj našoj naravno nisu dostupne sve moguće nijansi ovih proizvoda, kao ni većina proizvoda iz te kolekcije. Na policama naših drogerija iz ove kolekcije se jedino nalaze FITme! tekući puderi, a u ponekom dm-u možete pronaći rumenilo i kompaktni puder. 


Puder dolazi u čvrstoj, crnoj, kockastoj ambalaži od 9g. Kada ju otvorite, proizvod je okruglog oblika, a ispod samog pudera nalazi se malo ogledalce i spužvica za nanošenje. Izvrstan za nošenje u torbici i brzinsko popravljanje. 


Iz Maybellina za ovaj puder kažu:
" Idealan za normalnu do masnu kožu. Dugotrajan puder koji koži daje prirodan izgled bez pora, te dugotrajno kontrolira sjaj. Perlite Mineral tehnologija upija višak sebuma te matira, a pore su zaglađene zahvaljujući bluranom efektu mikro praha."
Proizvod je alergološki i dermatološki testiran, nije komedogen. 


Kao što sam napisala u naslovu, ja sam uzela nijansu 120 Classic Ivory koja je bila najsvijetlija u košarici. Puder nanosim na moju masnu T-zonu nakon što nanesem tekuću podlogu, te baš fino matiram to područje. Stvarno daje neki prirodni mat izgled koži, bez "cakey" osjećaja na licu.

Sastav: 
 TALC, PERLITE, TRIISOSTEARIN, PHENYL TRIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, [+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON, OXIDES, ] F.I.L. D166492/2


Prednosti:
  • daje prirodan i svjež izgled kože
  • lako se blenda
  • odlične nijanse
  • nema "cakey" izgleda
  • neutralna nijansa
Mane:
  • nije dostupan u svim drogerijama
  • ogledalce je iza pa je nespretno za korištenje

Jeste možda isprobale ovaj puder? Koji Vi kompaktni puder koristite?


Primjedbe

  1. Nisam probala ovo, ja već par godina koristim MF Cream Puff, ali sam ga mislila već promijeniti, čak gledam Bourjois Healty Mix, mislim da bi mi bio ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj nisam jos probala, al za ovaj Maybelline mi je drago da sam na njega naletila. Stvarno sam zadovoljna. Cak s ovom "spuzvicom" kad fino, lagano natapkas lijepo popuni pore.

      Izbriši
  2. Nisam ga probala, trenutno koristim Catrice HD puder u kamenu i stvarno sam zadovoljna. Naravno da sad više nije u asortimanu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ga probala do sada :) dugo sam verna Catrice puderima i nikako da dodju na red neki drugi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, kada se na nesto naviknes, ne mijenjas to tako lako. Ukoliko budes u prilici, isprobaj ovaj. Lagan je, a sa svojom "spuzvicom" jako lijepo popuni pore.

      Izbriši

Objavi komentar