Maybelline FIT me! Matte + Poreless puder


Mislim da nisam jedina koja je bila oduševljena dolaskom ovih pudera na police naših drogerija. Odmah sam pojurila u najbližu BIPU jer su imali popust upravo na ove pudere, te sam ga platila po još povoljnijoj cijeni. A nakon nešto više od mjesec dana korištenja, donosim Vam i svoje dojmove.



Puder dolazi u klasičnoj tubici od 30ml. Kada odvrnete čep, vidjet ćete da je tubica još dodatno zaštićena folijom što je odlično jer znate da ga nitko nije mogao koristiti. Nakon otvaranja, mora se potrošiti unutar 12 mjeseci.



Puder je kod nas dostupan u 6 nijansi, a zanimljiva je i činjenica da se daju miješati te tako možete dobiti idealnu podlogu za Vaš ten. Ja sam izabrala najsvijetliju nijansu 110 Porcelain, iako bi mi možda idealna bila neka kombinacija nijansi 110 i 115. No odlična stvar je i ta da se odlično slaže s drugim puderima, te ga jako volim miješati sa Maxfactorovim Facefinityjem kako bi dobila nešto jače prekrivanje.

Inače, puder je namijenjen normalnoj do masnoj koži lica, te bi trebao matirati i popuniti pore te tako zagladiti lice. Također, trebao bi ujednačiti ten i dati mu prirodan izgled. Svakako ga ne preporučam suhokošcima jer ovaj puder voli istaknuti suhe dijelove, a vjerujem da Vam se to nebi sviđalo. Prekrivanje mu je lagano do srednje, a ono šta bi Vam savjetovala je da svakako ispod njega koristite primer te ga nanosite ili spužvicom ili ovalnim kistom. Tim načinom se meni pokazao kao najučinkovitiji, te sam dobila puno bolje prekrivanje nego kada sam ga nanosila prstima. 

Puder matira, ali naravno veliku ulogu će odigrati i dobar puder u prahu s kojim ćete fiksirati masne dijelove (u mom slučaju T zonu). Sjaj se pojavi nakon cca 3-4 sata od nanošenja, al onako prirodni sjaj. Neće Vam se desiti da se toliko zasjajite kao da ste upravo lice namazali uljem. Ukoliko ćete ići potapkati po sjajnim dijelovima sa blot papirićima ili običnom blazinicom, najviše proizvoda će se skinuti na području oko nosa. 

Sviđa mi se kako izgleda na licu, daje stvarno prirodan izgled. Naravno, ukoliko Vam treba jače prekrivanje, puder se da lijepo nadograditi. 

Sastojci:
aqua/water, cyclohexasiloxane, nylon-12, isododecane, alcohol denat, cyclopentasiloxane, peg-10 dimethicone, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, peg-20, polyglyceryl-4 isostearate, disteardimonium hectorite, phenoxyethanol, magnesium sulfate, disodium stearoyl glutamate, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, titanium dioxide[nano]/titanium dioxide, methylparaben, acrylonitrile/methyl methacrylate/vinylidene chloride copolymer, tocopherol, butlyparaben, alluminium hydroxide, isobutane, allumina, silica, glycerin, pentaerythrityl, tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnmate [+/- may contain ci 77891 / titanium dioxide ci 77491, ci 77492, ci 77499/ iron oxides] (f.i.l. D166390/6).

Cijena pudera je 60 kuna, a možete ga pronaći u DM-u, BIPI i Mulleru.


Jeste isprobale ovaj puder? Kakvi su Vaši dojmovi?


Primjedbe

Objavi komentar