BEAUTY Wishlista vol.1


Drage moje žene, evo konačno novi post od mene i to nešto drugačije nego do sada. Da se malo odmaknemo od standardnih recenzija, odlučila sam s Vama podijeliti svoju trenutnu Beauty WISHLISTU. Najviše su to online stranice, ali ima i onih dostupnih kod nas. Pa krenimo.

          1. MUR Flawless 3

Jedan od proizvoda koji su se smjestili na moju Wishlistu je ova predivna MUR Flawless 3 paleta sjenila. Imam njihove dvije palete i stvarno ih obožavam i svakodnevno koristim. U ovoj paleti su me najviše oduševile ove crvenkaste nijanse sjenila jer u svojoj kolekciji nemam nijedno, a baš bi voljela neki look složit s njima. Paletica uskoro stiže na Pink Pandu tako da pratim novosti.


          2. Remington četka za ravnanje kose

Otkad mi je crknula moja najdraža Remington pegla za kosu, u potrazi sam za nekom novom. Ali nedavno sam gledala video od Matee sa bloga click4chic i njenim iskustvom sa Babyliss Liss Bush 3D četke za ravnanje kose i odmah sam poželjela nešto takvo jer mi se sviđa način na koji ravna kosu i daje efekt isfenirane kose. S obzirom da sam proučila cijenu koja je možda previsoka, odlučila sam potražiti jeftiniju varijantu i tako sam u Elipsu naišla na Remingtonovu. Cijena joj je za nekih 130kn jeftinija od Babylissove. A sve o njoj možete pronaći na linku.


          3. AliExpress kistovi aka RT

Znate da sam nedavno naručila 3 kista sa AliExpressa isto tipa RT kistova i da sam jako zadovoljna s njima, tako da mi je želja kupiti i ovaj set kistova za oči. Iako znam da su originali odlični i kvalitetni, jednostavno si ne mogu zamisliti dati tolike novce za njih. Pa pokušam naći dostojne kopije na online stranicama tipa AliExpress ili eBay. Ovaj set kistova košta 4,49$ što je stvarno odlična cijena za set od 6 kistova. Ukoliko Vas zanimaju detalji, možete ih pogledati na ovom linku.


          4. AliExpress beauty blender aka RT

Također jedan od proizvoda sa AliExpressa koji se našao na mojoj Wishlisti je i ovaj beauty blender. Imam onaj standardni jajasti oblik spužvice, a baš bih voljela isprobati ovaj koji je vjerna kopija RT spužvice. Ukoliko Vas i on zanima, možete ga potražiti ovdje.


          5. St. Tropez Self Tan Express Mousse pjena za samotamnjenje

Obožavam preplanulu put, ali nažalost nikad ne pocrnim preko ljeta onako kako bi htjela. Najviše zato šta na moru ne budem duže od par dana, a s obzirom da ove godine vjerojatno neću ni toliko biti, odlučila sam potražiti proizvode koji daju lijepu, prirodnu preplanulu put. Dosta sam čitala pozitivnih komentara o ovoj pjeni, a nedavno ju je i Ivana Blažoti Mijoč predstavila i snimila kratki video. Jedini minus joj je cijena, jer za te novce si radije priuštim par dana na moru, ili 2-3 jednodnevna izleta na more. Ali ima odličan učinak i ne daje onu narančastu, umjetnu boju. Inače, možete ju pronaći u svim Douglas parfumerijama ili na njihovom web shopu, a evo i direktni link.


          6. AliExpress držač za beauty blender

Još jedan proizvod sa AliExpressa koji se našao na mojoj Wishlisti i koji mi je odmah zapeo za oko je ovaj držač za beauty blender spužvice. Baš mi treba tako nešto da mogu odložiti svoju spužvicu nakon korištenja. Dolazi u 3 boje, a cijena mu je 3,81$. Ukoliko i Vama treba ovako nešto, možete pronaći ovdje.


          7. Khiel's Midnight Recovery concentrate

O ovom proizvodu vjerujem da ste čitale jako puno pozitivnih recenzija, pa se upravo zbog toga i našao na mojoj Wishlisti. Pogodan je za sve tipove kože, a namijenjen je oporavku kože te sadrži biljna ulja. Cijena mu je 300kn za 30ml. 


          8. Zaful Makeup Brush Cleaning Pads

I zadnji, ali ne i manje važan proizvod na ovoj listi je ova silikonska podloga za pranje kistova. Vjerujem da svi mrzite, baš kao i ja, prati svaki kist s rukama i trljati dok ne ode i najsitnija nečistoća iz njih. Tako mi je već davna želja kupiti ovu podlogu, kako bi si olakšala pranje mnogobrojnih kistova koje koristim. Cijena je sasvim povoljna, vjerujem da se tako nešto može naći i preko eBaya ili AliExpressa, ali eto ja sam ovu našla na Zafulu. Ukoliko Vas zanima ili želite naručiti, možete na ovom linku.

I to bi bilo sve za ovu Wishlistu. Jeste kupile ili isprobale neke od ovih proizvoda? Koji proizvodi se nalaze na Vašoj Wishlisti?


Primjedbe

  1. Prvu put vidim Flawless 3 paletu, sada si i mene zarazila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaa, ja kad sam vidjela na FB-u da uskoro stize, odmah sam ju zapikirala. Jedva cekam da stigne na Pink Pandu :)

      Izbriši
  2. Imam original RT spuzvicu, oboozavam je. Vec je vrijeme i za drugu! S njom puder izgleda predobro :) I ja bih htjela ovo Kiehl's ulje.. imam tester, ne znam koliko ce mi biti dovoljno za probu ali kazu da je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da je ova sa Alija barem priblizno dobra kao prava RT. A Khiels ulje stvarno hvale, a ja nikako da odem i barem zatrazim tester da isprobam.

      Izbriši
  3. Imala sam tester ovog Kiehls ulja i preedobro je. Tester mi je trajao skoro dva tjedna, treba ti jako malo za jedno korištenje. Mislim da je to dovoljno da vidiš odgovara li ti :) ovaj držač za beauty blender mi je baš fora :) super su ti proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa morat cu onda nabaviti tester da ga isprobam, pa ako mi stvarno toliko bude odgovarao, kupiti ga.

      Izbriši

Objavi komentar