Garnier Body Oil Beauty mlijeko za tijelo + piling za tijelo


Ako je Vaša koža tijela suha po zimi i u ovo prijelazno razdoblje, onda imam prave proizvode za Vas. Kao što sam Vam pisala u NEW IN postu, za Božić sam od dragog dobila upravo ovaj set proizvoda za njegu tijela. Radi se o Garnier Body Oil Beauty liniji. 

Garnier Body Oil Beauty hranjivo mlijeko


Obogaćeno s 4 dragocjena ulja – argan, makadamija, badem i ruža. Njegujuće mlijeko koje će vidno preoblikovati izgled Vaše kože. Koža je intenzivno nahranjena, blistava i svilenkasta na dodir. Koža je ujednačena, a isušenost kože je smanjena. Bogata, njegujuća tekstura – brzo se upija, ne lijepi se, te ne ostavlja tragove na odjeći. 

Dermatološki testirano. Upotreba: Ne nanositi na lice. 


Pumpica na vrhu omogućuje jednostavnije doziranje samog mlijeka.



Cijena mlijeka je 46kn za 400ml, a možete ga pronaći u gotovo svim drogerijama. 

Sastav:
Aqua / water, cyclopentasiloxane, hydrogenated polyisobutene, glycerin, sorbitan isostearate, propylene glycol, titanium dioxide, ozokerite, phenoxyethanol, magnesium sulfate, disteardimonium hectorite, disodium stearoyl glutamate, methylparaben, acrylates copolymer, alumina, butylparaben, aluminum hydroxide, magnesium ascorbyl phosphate, calcium pantetheine sulfonate, dextran sulfate, silica, [+/- may contain: ci 77891 / titanium dioxide, ci 77491, ci 77499, ci77492 / iron oxides, mica] (f.i.l. b35800/1)

Mlijeko fino njeguje kožu, ostavlja ju mekom i hidratiziranom. Na koži ostavlja lagani sjaj, a miris ostaje još dugo na koži.


Garnier Body Oil Beauty piling


Piling dolazi u tubici od 200ml, sa čvrstim čepom. Tkođer, kao i hranjivo mlijeko, obogaćen je s 4 dragocjena ulja – argan, makadamija, badem i ruža. Sadrži grublja zrnca, ali nije ih pun. Savršenog mirisa, koji se još dugo zadržava na koži. Svakako je nakon njegovog korištenja potrebna hidratacija, te je zato tu hranjivo mlijeko.





Cijena pilinga je 40kn, a također se može pronaći u gotovo svim drogerijama. 




Sastav:
Aqua / water, sodium laureth sulfate,polyethylene, sodium chloride, acrylates copolymer, coco-betaine, argania spinosa oil/argania spinosa kernel oil, butyrospermum parkii butter/shea butter, caramel, ci 14700/red 4, ci 19140/yellow 5, citric acid, cocamide mea, glycerin, macadamia, ternifolia seed oil, ppg-5-ceteth-20, prunus amygdalus dulcis oil/sweet almond oil, rosa rubiginosa seed oil, salicylic acid, sodium benzoate, sodium hydroxide, theobroma grandiflorium seed powder, parfum/fragrance. (f.i.l. b162991/2)

Svakako bih Vam preporučila ovu kombinaciju, pogotovo ako vodite borbu sa suhom kožom tijela (kao ja nogu). Proizvodi Vam stvarno dugo mogu trajati, ja ih koristim odkad sam ih dobila i evo tek sam na pola oba pakiranja.


Jeste možda već isprobale koji od ovih proizvoda?
Kako Vam se čine?
  


Primjedbe

  1. Garnier sam uvijek smatrala kvalitetnim i nikada se nisam prevarila :D sto god sam kupila uvijek je zadovoljlo moja ocekivanja :D piling mi se cini bas dobar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se s tobom, također sam jako zadovoljna sa Garnierom. Piling je odlican, ako jos nisi, isprobaj ga!

      Izbriši
  2. LP, jako sam zadovoljna proizvodom, molim Vas gdje ga mogu kupiti u Varaždinu

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar