CATRICE HD liquid coverage foundation tekući puder


Znam da ste recenzije o ovim puderima pročitale već n-puta, ali ja nisam htjela pisati svoju dok ih ne isprobam skroz. Što znači da sam već pri kraju druge bočice, da sam ih isprobala nanositi na sve moguće načine, te u svim varijantama, kombinacijama, različitom dobu dana i slično. 
Ako Vas zanima, nastavite čitati.

Što kaže sami Catrice o ovom puderu:
"Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation  tekući puder pruža visoko, ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži - baš poput druge kože. Pruža gladak i  besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i  besprijekoran ten.  Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu."
Pakiranje: puder dolazi u staklenoj bočici od 30ml sa pipetom na vrhu, što omogućava lakše doziranje pudera. Za potpuno prekrivanje, dovoljno je 2x puder istisnuti pipetom.


Puder dolazi u 4 nijanse (010 Light Beige, 020 Rose Beige, 030 Sand Beige, 040 Warm Beige). Ja sam svoj prvi kupila u pogrešnoj nijansi, upravo ovaj na slici u nijansi 030 Sand Beige) samo zato jer sam kupovala po ljeti kada je puder tek stigao u Muller te je moja koža tada još bila preplanula. Ali kada je došlo vrijeme da ga isprobam i na licu, primjetila sam kako mi više ta nijanse ne odgovara te mi je lice narančasto. Pa sam brzo pojurila u najbliži Kozmo i kupila najsvijetliju nijansu pudera 010 Light Beige koja mi savršeno odgovara.


Cijena pudera je 55,90kn, te ga sada možete pronaći u svim drogerijama (DM, Kozmo, BIPA, Muller). 

INGREDIENTS:
AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Puder najčešće koristim na svakodnevnoj bazi. Ima srednju prekrivnu moć. Sjaj mi izbije nakon 3 sata od nanošenja. Najbolji način za nanošenje ovog pudera je prstima. Isprobala sam nanošenje kabuki kistom, makeup spužvicom, ovalnom toothbrush četkicom, ali najprirodniji izgled se postizao upravo prstima. 


Nažalost, sve više sam uvjerena kako mi upravo ovaj puder izaziva ogromne crvene, ponekad i podkožne prišteve. Kada nosim samo njega na licu, oni mi izbiju isti dan. U zadnje vrijeme ga znam miksati sa omiljenim Maxfactor Facefinity tekućim puderom što mi se pokazalo odličnom kombinacijom. Ali ću nažalost ovaj Catrice morati skroz izbaciti iz uporabe jer si stvarno ne želim priuštiti lice puno crvenih prišteva.



Kakva su Vaša iskustva s ovim puderom?


Primjedbe

  1. Šteta što ti ne odgovara :( meni je odličan. Nanosim ga isto prstima, tako mi je najprirodniji.Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj nemas pojma koliko mi je krivo. Taman sam mislila da sam pronasla idealan puder za svaki dan, i eto nakon dvije bocice shvatim da mi ne odgovara i da je on razlog mom neredu na licu. Ali slazem se s tobom da najprirodnije izgleda nanesen prstima.

      Izbriši
  2. Ja ga moram ponovo testirati, cinilo mi se da i meni radi nered, al planiram mu kroz mjesec dva dati jos jednu priliku.
    Finis mu je odlican 👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, finis mu je super, zato mi je toliko tesko i palo to da mi ne odgovara.

      Izbriši
  3. Meni je ovo odličan puder te mislim da se i puno skuplji puderi mogu sakriti. Sviđa mi se finiš, a i što lagano blura :D Žao mi je što ti ne odgovara :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, zbog toga mi jos teze pada :( Mozda mu dam jos koju priliku, ali zasad cu prestati pa cemo vidjeti sta bude.

      Izbriši
  4. Meni je super. I obozavam ga.
    Al sad kad si rekla ovo za pristice.. znas.. dode mi da se zamislim.. imam 4 Catrice pudera koja rotiram. Al u zadnje vrijeme imam 4 gosta na bradi i nisam ni posumnjala da je od njega..
    Jaoo, sad xu paziti.
    Inace, ja ga najbolje volim nanositi ovalnim kistom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehh da, tako sam se i ja zabrinula pa sam ispitivala malo po malo od cega bi moglo biti. Na kraju je ispalo da je vjerojatno od njega.

      Izbriši
    2. Al ja skoro uvijek imam pristice i akne na bradi.. tako da se nisam previse ni obazirala.
      I onda uvedem tri nova proizvoda iz Avona pa sam mislila da je od toga.. al ne bi trebali al ajd..
      Jooj.. sad ga neko vrijeme necu koristiti pa cu vidjeti bas..

      Izbriši
    3. Neznam, pokusaj jedan po jedan izostaviti. Tako ces najbolje vidjeti da li ti i koji od njih smeta.

      Izbriši
  5. Sad kad si spomenula da si narančasta od 030 to sam i ja primjetila, mislila sam da možda od pudera u kamenu ali nije izgleda. U ljeto mi je bio savršen pa sad ga izbjegavam. Ali finish mu je odličan

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma da, ja dok sam docekala red da ga poslikam i konacno isprobam, vec mi je bio pretaman. Nek priceka da potamnis opet pa bude taman

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar