AVON nova MARK. kolekcija - PRVI DOJMOVI


Prošli tjedan je na moju adresu stigao Avon paketić sa proizvodima iz nove Mark kolekcije. Jako me razveselilo da mogu probati neke od proizvoda jer sam ih gledala u katalogu, ali se nisam mogla odlučiti samo za jedan. Ali moram priznati da je draga Lucija iz Avona odlično pogodila nijanse, kao da sam sama birala. 

Danas ću Vam predstaviti sve proizvode koji su stigli na moju adresu, pa krenimo!

1. Mark. Perfect brow styling duo

Ovaj duo se sastoji od voska i sjenila u nijansi Soft Brown. Nijansa je pogođena taman za moje obrve. Sjenilo se ne trusi, nemate brige da ćete sa četkicom uzeti previše proizvoda. Daje lijep prirodan izgled obrvama, vosak ih odlično drži na mjestu tijekom cijelog dana. 


2. Mark. Big & daring volume maskara



Maskara je u nijansi Brown Black i to je moja prva maskara u takvoj nijansi, obično kupujem crne maskare. Četkica joj je kao što vidite veća, zakrivljena, sa velikim gustim dlačicama. 

3. Mark. Artist gel longwear eyeliner olovka za oči



Nažalost, ovaj me proizvod najviše razočarao. Inače, olovka se super lako nanosi na oči, kremasta je. Ali meni se cijelo vrijeme na waterline-u razmazivala, najviše mi je nereda napravila u unutarnjem kutu oka. Tako da sam ju u jednom trenu odlučila skroz skinuti vlažnom maramicom, s obzirom da sam bila u gradu i mrzim kad moram svako malo provjeravati da li mi se razmazalo ili nije. Olovka je sama po sebi jako pigmentirana, a možda bi odgovarala nekome tko voli taj smokey i na donjem dijelu oka. Ja baš nisam takav tip, tako da meni stvarno ne odgovara za ono šta inače upotrebljavam crnu olovku za oči.


4. Mark. Plump It ruž za usne



Kao što možete vidjeti, radi se o nijansi Truffle. Iako sam u zadnje vrijeme više ljubitelj tekućih mat ruževa, ovaj ruž me oduševio. Njegova fina kremasta tekstura na usnicama djeluje toliko lagano. A boja? Boja je neobična, smečkasto-crvenkasta. Neznam ni sama kako bi ju opisala, nemam još ovakvih nijansi u kolekciji. Lijepo se ravnomjerno nanosi, na usnicama izdrži bez jela i pića barem 3h. 



5. Mark. Gel shine lak za nokte



Ovaj lak sam Vam već pokazala neki dan kako izgleda na noktima. Radi se o nijansi Sheer Love. To je jedna lijepa pastelno roza nijansa, idealna za proljeće. Iako sam ljubiteljica crvenih nijansi na noktima, te rijetko kad biram neke druge nijanse, uvijek ću nakon crvene odabrati pastelnu nijansu. Smatram kako su one idealne za svaki dan, pašu uz sve odjevne kombinacije, a nokti izgledaju uredni i lijepi. Lak je na moje čuđenje izdržao pranje kose i svakodnevno pranje suđa, što mu je još jedan veliki plus.


6. Mark. Plump It sjajilo za usne



Za kraj sam Vam ostavila ovo sjajilo za usne u nijansi Clear. Njega nisam otvarala tako da ni neznam kako djeluje. Općenito nisam ljubitelj sjajila, tako da sam odlučila njega pokloniti jednoj od Vas. Inače, iz Avona kažu da sjajilo pruža sočan sjaj i hidratizira usne. Sadrži ulja, vitamin E, omega 3 masne kiseline i SPF zaštitu. 

Jedna sretnica od Vas će imati priliku osvojiti sjajilo i maskaru, a sve što trebate je komentirati ovaj post. Slučajnim odabirom odabrat ću jednu od Vas i njoj na adresu stižu ova dva sjajna Mark. proizvoda. Imate vremena do idućeg petka, kada ću ispod ovog posta objaviti dobitnicu. SRETNO!


UPDATE: Dobitnica darivanja je Rita Grubišić!

*PR proizvodi

Primjedbe

  1. super, divno i darežljivo od tebe.
    sjajila inače obožavam, tako da :)
    a maskara uvijek dobro dođe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Slazem se s tobom, maskara uvijek dobro dođe. A ako koristis sjajila, onda super, dobro ce ti doci ako osvojis. Sretno!

      Izbriši
  2. Odlicno :) obozavam Avonove proizvode i koristim ih,citajuci ovu recenziju odlucila sam probati i te nove Mark proizvode :) bilo bi lijepo zapoceti sa sjajilom i maskarom,pa kad to isprobam onda i ostalo od marke Mark isprobati <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da zelis isprobati nove mark. proizvode. Sretno!

      Izbriši
  3. super <3 Obožavam Avon, a nisam isprobala još ove proizvode u novom ruhu :D <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični Avon proizvodi❤ Bilo bi super isprobati Mark 😍😘💅👄👱👍

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam Avon, voljela bih isprobati! :)
    FB: Tea Bandić

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post i lijepo si sve opisalaaa :) Nisam probala jos mark proizvode :) 💜

    OdgovoriIzbriši
  7. Deluje vrlo interesantno,dizajn pakovanja mi se bas dopada ...🍒🌍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dizajn je jednostavan, a opet odise elegancijom. Sretno!

      Izbriši
  8. Divni peoizvodi rado bih probala neki od njih. Čalija Adisa

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post i darivanje :) , nisam jos isprobala mark proizvode, voljela bih isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post, nazalost nisam.probala novu marku od Avona, al normalno da bi voljela pogotovo za malu cijenu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Eto mozda ti se pruzi prilika da isprobas. Sretno!

      Izbriši
    2. Evo izgleda da si ovog puta imala sreće i osvojila proizvode! Čestitam! Molim te da mi se javis preko e-maila ili u inbox FB stranice sa podacima, kako bi ti mogla poslati nagradu :)

      Izbriši
  11. Bas se dosta pise o liniji Mark, ja jos uvek nista nisam probala... Mozda mi se ukaze prilika

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicni su, slazem se da Avon nikad ne razocara. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno,ama baš mi se sve sviđa! :) 😍😍😍

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno,ama baš mi se sve sviđa! :) 😍😍😍

    OdgovoriIzbriši
  15. Divno izgleda kolekcija, voljela bih probati!

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja se neću igrati, ali moram prokomentirati lijepe fotografije :). I nijansa lakića mi je mrak :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Nemam nijedan proizvod iz ove kolekcije , tako da bi mi maskara i sjajilo super doslo :) inace imam puno kozmetike iz Avona :) odlicni su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon je jako pristupačan brend sa izvrsnim proizvodima. Sretno!

      Izbriši
  18. super recenzija i darivanje
    Svjetlana Rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlično darivanje, obožavam Avonovu kozmetiku. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar