Oval Makeup Toothbrush


Kada su se ovakve četkice pojavile na tržištu, prvo sam se čudila i govorila: Ma daaaaj, kak da se ja s time šminkam?! Nanijet puder s tim? Pa tek sam usavršila tehniku nanošenja tekućeg pudera sa kistom, kako ću ja sad to savladati?! Ma neću ja to ni kupiti, glupost! ALI, pokleknula sam. Čitala sam dosta dobrih recenzija i pozitivnih dojmova o ovalnim četkama, pa sam počela malo po eBayu istraživati i gledati neke setove kao za probu. I tako ostane to samo na promatranju. I nedavno, jedan slučajan odlazak u Offertissimu ispunio mi je tu želju da ih i ja isprobam, jer sam naišla na ove dvije divne četkice


Četkice dolaze u prozirnom plastičnom pakiranju, iza postavljenom sa kartonom, baš kao kod četkica za zube (neznam kako bi drugačije opisala) jer i samo ime, kao i izgled podsjeća upravo na četkice za zube. Okej, nekome možda (muškarcima) i na četke za čišćenje cipela. 


Obje četkice su napravljene od plastičnog držača, te gustih, ali mekanih dlačica. Jedino što je već dobro poznato kod ovih kistova, ta jedna ajmo reć mana, što kod većih kistova je drška dosta savitljiva, dok je kod manjih čvršća. No, kod ovih se to ni ne primjeti toliko, vjerojatno kod onoh još većih verzija bi bilo tako.


Ja sam oduševljena ovim četkicama! Dlačice su im toliko mekane, ali gusto zbite što omogućuje lakše nanošenje proizvoda.




Na slici ispod možete vidjeti i manju četkicu u akciji, kako je dobro nanijela podlogu na ruku. 


Inače, ako tekući puder i korektor nanosim ovim četkicama, onda ga nanosim laganim kružnim pokretima. Svakako preporučam, da proizvod direktno nanesete na lice, umjesto da ga stavljate na četkicu jer bi mogao potonuti u dubinu same četkice. Na ovaj način se manje proizvoda potroši. 

Cijena četkica u Offertissimi je bila 31kn za veću i 24kn za manju. 

Ako imate Offertissimu u blizini, kupite si ove četkice ak Vas zanimaju. Ja sam jako zadovoljna njima, a omjer cijene i kvalitete je odličan. Dosad im niti jedna dlačica nije ispala prilikom pranja, šta je dosta dobro.


Jeste isprobale ovakve četkice? Kako Vam se sviđaju?


Primjedbe

  1. Imam jedan manji ovalni kist s eBaya. Dobar mi je.
    Konacno sam si prosli petak narucila cijeli set ovalnih kistova-10 komada sa pripadajucim stalkom za 16$. Ima i jeftinijih, ali ovo je bas stalak za njih pa sam njih uzela.
    Jedva cekam da dođu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa u tom paketu ima i stalak?! Odlicno, to je super cijena onda za sve to. Bas me zanima kakvi ce ti biti. Mozda si i ja jednom kupim sve, no zasad su mi i ovi ok. Jedino bi mi manji dobro došli za konture.

      Izbriši
    2. Da, je. Nije mi imalo smisla davati 150 kn za ome kistove iz Bipe za samo 5 kom pa sam uzela ove.
      Vjerujem da cu biti zadovoljna njima. :)

      Izbriši
    3. Slazem se s tobom, ovo je puno bolja investicija ;)

      Izbriši
  2. uvijek sam se pitala kako djevojke nanose puder sa cetkicom velicine pola lica hahaha :D voljela bih da isprobam neku od ovalnih cetkica ali bih voljela i da su kvalitetnije izrade a ne da mi dlacice ispadnu pri prvom pranju tako da sam skepticna sto se tice kupovine preko raznih jeftinijih sajtova :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja na pocetku, gledala razne videe na youtubu i isto si to mislila. Ali kad sam kupila ove cetkice, bilo mi je jasno. Ovo je stvarno pravo otkrice. Njeznije nego da rukama nanosis, a opet prekrivanje bude jednako.

      Izbriši
  3. Uh ja sam tek svladala vještinu nanošenja podloge klasičnim buffing kistovima. Ali budući da je kist cjenovno pristupačan morat ću si ga priuštiti i pokušati se bar poigrati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je. Ali stvarno su lagani za rukovati. Laganim pokretima se podloga odlicno nanosi.

      Izbriši

Objavi komentar