MUR Focus & Fix eyebrow shaping kit


Danas Vam pišem o Makeup Revolution Eyebrow paleti za obrve. Kupila sam je u zadnjem shoppingu na Pink Pandi. Od tada ju redovito koristim, ALI više o tome pročitajte u nastavku posta!

Paleta dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju crne boje sa zlatnim slovima. Na njenoj poleđini navedena je nijansa, sastojci i rok trajanja, te količina koja iznosi 4g.


Paleta se sastoji od 3 sjenila i fiksatora, sadrži također i mini pincetu i aplikator za nanošenje. Također, ima i ogledalo što ju čini idealnom za putovanja.


Što se tiče samih nijansi, meni nijedna zasebno ne odgovara. Tako da zapravo iz ove palete jedino šta koristim je ovaj prozirni, gelasti fiksator. I s njime sam jako zadovoljna. Moje obrve drži pod kontrolom cijeli dan. 



Neznam koliko možete po slici vidjeti, ali ova prva nijansa je žućkastog podtona i nikako mi nije primjenjiva. Druga mi također na obrvama izgleda narančasto, dok mi je treća pak pretamna. Nadala sam se više smećkastim nijansama, jer moje obrve su neka sivkasto smeđa nijansa, te ne želim puno odskakati od prirodne boje kako bi dobila što prirodniji izgled obrva.

Sastav:
Mica, Talc , Magnesium Stearate , Paraffinum liquidum , Ethylhexyl palmitate,Dimethicone, PHENOXYETHANOL,Propylparaben MAY CONTAIN(+/-:) CI 77891,CI 77491,CI 77492,CI 77499,CI 16035,CI 15850  

Cijena palete je 30,90kn i dostupna je na Pink Pandi, te na službenoj stranici Makeup Revolution Hrvatska.


Jeste isprobale ovu paletu? Kakva su Vaša iskustva?


 

Primjedbe

  1. Ja ne volim koristiti takve paletice jer imam crne obrve, a u njima su uvijek neke smećkaste nijanse. Odlična mi je Freedom pomada i njihovo sjenilo za obrve, sadrži dvije nijanse, tamniju i svijetliju i imaju širok raspon nijansi pa sam sigurna da bi si mogla pronaći odgovarajuću ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, skicala sam njihove paletice jer su s nijansama dosta slicne onim ABH. Inace koristim sjenila od She-a i odlicna su mi. Imam ih stvarno dugo.

      Izbriši
  2. paleta mi se mnogo dopada :) mada bih ja koristila samo najtamniju, dok ostale bih koristila kao sjenke :/

    Mystique blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmee bravo, budem ih tako koristila kada mi vec ne odgovaraju za obrve ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo izgleda ova paletica :) Ja volim da kombinujem toplo i hladno kad su obrve u pitanju. Posto su ove senke baaaas bas tople kupila bih neku sivkastu olovku da im ublazi tu toplinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mozda bi se dalo tako nesto iskombinirati. U svakom slucaju, pokusat cu. Hvala ti! :)

      Izbriši

Objavi komentar