L'Oreal Elseve Extraordinary Clay šampon za kosu


Danas Vam donosim recenziju i svoje dojmove o ovom šamponu iz nove L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linije za njegu kose koja se masti na vlasištu, a ima suhe vrhove. 

Evo šta iz L'Oreala kažu o ovoj liniji:
"Predstavljamo našu revolucionarnu inovaciju Elvive, Extraordinary Clay. Po prvi put kombinirali smo 3 rafinirane gline u rasponu u njezi kose te htjeli razbiti začarani krug masnog vlasišta i suhih vrhova. Glinu u kozmetičkim ritualima slave već tisućama godina zbog njezine sposobnosti da očisti, pročisti i energizira. Što se tiče njege kose, glina sudjeluje u borbi protiv prekomjerne proizvodnje ulja na vlasištu, ali i daje hidrataciju cijelom duljinom i na vrhovima."
Spomenuta linija sadrži 5 proizvoda, od kojih su 3 dostupna kod nas - šampon, regenerator i maska za kosu (u Mülleru dostupan i šampon za suho pranje).


Prednosti:
  • bez silikona
  • 3 rafinirane gline
  • 72h čistoće
  • lagana hidratacija vrhova
  • hidratacija cijelom duljinom
  • izuzetan sjaj


Sastojci:
Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI 42090 / Blue 1, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, PPG-5-Ceteth-20, Argilla / Magnesium Aluminum, Silicate, Salicylic Acid, Fumaric Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Montmorillonite, Kaolin, Alpha-Isomethyl Ionone, Carbomer, Geraniol, Octyldodecanol, Citronellol, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Parfum / Fragrance.
Cijena za 200ml šampona je 23,90kn (DM), 21,90kn (Müller), te je dostupan u svim drogerijama te većim dućanima. 

U ovom šamponu sam pronašla upravo ono šta sam godinama tražila u mnogim šamponima. Moje vlasište se ne zamasti već drugi dan, vrhovi više nisu suhi, te kosu odsad perem svaki treći dan, što je prije bilo nemoguća misija jer se moja kosa na vlasištu zamastila već idućeg dana ujutro. Također, kosa je toliko mirišljava, ma eto neznam šta bi više rekla. Obožavam kad mi  kosa tako miriši. Svakako planiram isprobati i ostale proizvode iz ove linije, posebno me zanima maska za kosu. 


Da čujem, jeste isprobale proizvode iz ove linije?
Imate preporuke?  



Primjedbe

  1. Ovaj šampon je čudo koje je izašlo u pravo vrijeme! :D Kupila sam i šampon i regenerator, a planiram i masku! :D Baš me oduševio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda? Ja sam se stvarno oduševila s njime. Drago mi je da dijelimo mišljenje :)

      Izbriši
  2. "Neznam" se piše odvojeno. Ako se vec bavis pisanjem trebalo bi da znas pravopis koji se uči u osnovnoj školi. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja naopaka85, ja jako dobro znam pravopis. A svima se, pa i meni, a vjerujem i tebi, može dogoditi takva pogreška. U svakom postu mi je najvažnije da prenesem svoje dojmove o proizvodu, a ne da li ću neku riječ napisati krivo ili ne. Ako si ovdje, vjerujem da je to zbog recenzije, a ne zbog pravopisa. Pozdrav

      Izbriši
    2. Tražim stare postove jer me ovaj šampon zanima. Slučajno pročitah komentar. Naopaka85, ako si baš htjela napisati nešto o nepoznavanju pravopisa, onda si se bar mogla potruditi pa ispravno napisati rečenicu. Naime, tvoja rečenica prema pravilima pisanja u našem jeziku, trebala bi izgledati ovako: Ako se već baviš pisanjem, trebala bi znati...Znači, napravila si tri pravopisne greške samo u ovom dijelu rečenice. Zarez kod rečenice u inverziji, osoba je ženskog roda, i ne piše se "da znaš", nego znati. Osim toga, nije dobar ni nastavak rečenice, ali dostatno ti je i ove tri greške za lošu ocjenu. ;)

      Izbriši

Objavi komentar