NEW IN - Essence, Catrice, Garnier, L'oreal, Mala od lavande, Nivea, Offertissima

Za ovaj petak sam Vam pripremila jedan siječanjski NewIN post, dosta se toga nakupilo pa reko da Vam pokažem.

Prva stvar je Mala od lavande pasta za zube. Nju sam Vam pokazala na FB stranici kada sam krenula s njenim korištenjem. Uskoro možete očekivati i njenu zasebnu recenziju. Cijena ove paste je 65kn, dostupna je u DM-u i preko web shopa.



Iduća stvar su ova Essence metalik sjenila iz LE Glitter in the air koja sam si toliko željela, a nažalost ih nigdje dugo vremena nisam mogla pronaći. Konačno sam im pronašla u jednom DM-u i drago mi je zbog toga jer su odlična. Cijena im je 21.90kn, te ih se može još negdje pronaći. Ako ne na policama, onda možda u nekim kutijama sa svim "viškovima". 



Zatim dvije stvari za njegu tijela koje sam dobila kao poklon paket od dragog za Božić, su Garnier Body Oil Beauty hranjivo mlijeko i piling za tijelo. Cijena pilinga je 40kn, dok je hranjivog mlijeka 46kn. Ovaj set mi je dobro došao sad po zimi jer sadrži ulje, te se brzo upija i idealno mi je za moju suhu kožu nogu. Također, u planu mi je pisati recenziju ova dva proizvoda.



Ovaj mjesec sam si kupila da isprobam Nivea Shower&Shave gel za tuširanje i brijanje. Kupila sam ga na akciji u Kauflandu za 10kn. Kao i većina, najdraže mi je i najbrže noge obrijati pod tušem s britvicom. Tako da mi ovaj gel dobro dođe, britvica lakše klizi, a moja koža je nakon brijanja mekana, glatka i hidratizirana.



Također, prilikom jednog posjeta Offertissimi naišla sam na ove dugo željene Makeup Toothbrush kistove, te sam odlučila kupiti obje veličine koje su se tada našle na policama. Cijena veće je 31kn, dok je manje 24kn. Također, imam namjeru pisati zasebnu recenziju kada ih isprobam.



Kao što znate, još je na policama drogerija dostupna kombinacija Catrice pudera i korektora, tako da sam i ja kupila tu kombinaciju jer se stvarno isplati za 56kn, po kojoj inače možete kupiti samo puder. Obožavam Catrice puder za dnevne varijante makeup-a, a Liquid Camouflage je idealan za prekrivanje mojih podočnjaka.


Na policama Muller-a sam naišla i na ovaj Essence Triple Care lak koji bi trebao pružiti njegu, obnovu i snagu noktima. Zasad se čini ok, nakon nekog vremena ću moći reći više o njemu. Cijena mu je 15.90kn.



Na policama DM-a, Plodina i Interspara (u drugima ih nisam pronašla, možda je u međuvremenu stiglo) pojavila se nova linija L'oreal Paris Elseve Extraordinary Clay šampona, regeneratora i maske namijenjena kosi koja se masti na vlasištu, a ima suhe vrhove. S obzirom da je moja kosa upravo takva, odlučila sam kupiti šampon i isprobati ga, s nadom da sam konačno pronašla šampon koji ću koristiti dugotrajno. Cijena šampona i regeneratora od 200ml je 23,90kn, dok je cijena maske 39,90kn. Također, u DM-u trenutno imate 30% popusta na sve L'oreal proizvode tako da možete kupiti cijelu liniju puno jeftinije.


I kao šećer na kraju, sadržaj paketića koji sam dobila neki dan od drage Matilde i Essence-a. Proizvodi iz nove trendovske kolekcije WE ARE. U paketiću se nalazio Essence we are... fabulous - velvet matt ruž za usne u nijansi 03 P.S. we love berry, Essence we are... flawless - olovka za usne za konturiranje također u nijansi 03 P.S. we love berry, Essence we are... amazing - kremasto sjenilo u olovci u nijansi 02 be my glam-light!, te Essence we are... perfect - dip tuš za oči ultra black & vodootporan u nijansi 01 stay with me! Cijela kolekcija će biti dostupna do kraja siječnja, veljače u svim DM, BIPA i KOZMO drogerijama.



To bi bilo sve za ovaj siječanjski NEW IN. Nadam se da Vam se svidio, možda ste neke od proizvoda već isprobale, možda i ne. Dosta sam Vam najavila recenzija, pa mi pišite u komentarima da li ih želite čitati i koji bi još proizvod htjele vidjeti u zasebnoj recenziji.

Primjedbe

  1. Odličan new in!! Zanima me šampon, jer je i moja kosa takva i naravno četkice iz Offertisime!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! Sampon sam koristila tek 2x i zasad mi se cini dobar, vidjet cu jos kroz neko vrijeme koristenja kakav ce se pokazati. A cetkice jedva cekam isprobati, jer sam cekala neko normalno vrijeme vani da ih mogu uslikati. A isti dan kad su kupljene sam ih isla oprat, hehe :)

      Izbriši

Objavi komentar