DOUGLAS Bubble palette


Iako je ovaj post trebao biti prvi u Novoj godini, gripa me dotukla i nisam ga uspjela završiti kako sam htjela, a da Vama ne predstavim polovični post. Pa sam se odlučila da on ide danas i to na Vašu želju u svom punom, dugačkom izdanju. U ovom postu Vam donosim dojmove i recenziju ove divne palete koja dolazi iz Douglas parfumerije. Kao što ste vidjele na FB stranici, zaljubila sam se u nju na prvi pogled i htjela sam ju što prije imati, te sam ju tako stavila na svoju Wishlistu. A onda se desilo čudo, i sa te liste je skinuta brzinom munje. Kada sam je pokazala mami, odlučila mi ju je pokloniti za Božić, te sam odmah idući dan pojurila u najbližu Douglas parfumeriju i kupila svoju paletu. Koje je to uzbuđenje bilo, trebale ste vidjeti. Jedva sam čekala stići kući kako bi što prije otvorila ovu malenu kutijicu i zavirila što sve ona to skriva u sebi. Osjećala sam se k'o malo dijete na Božićno jutro (znate taj osjećaj, zar ne?).
Par kratkih informacija o samoj paleti pa krećemo na otvaranje:
Sastoji se od 50 nijansi sjenila, 25 nijansi ruževa, 7 nijansi kompaktnih pudera, crne maskare, crne olove za oči, crnog eyelinera i olovke za usne, te aplikatore za lakše nanošenje svih proizvoda i to po nevjerojatnoj cijeni od 189kn!
 A evo da i Vama slikama pokažem kako je to izgledalo, odnosno, ajmo skupa zaviriti u ovu divnu, crnu kutijicu.


Dakle, kao što možete vidjeti, paleta dolazi u ovoj zgodnoj crnoj čvršćoj kutijici sa poklopcem i mašnom oko nje. Divno i kao poklon, a ako svoju paletu držite negdje drugdje, ovu kutijicu možete iskoristiti i za skladištenje nekih drugih stvarčica. 


Kada otvorite kutiju, naići ćete na ovakav prizor. Paleta je dodatno zaštićena ovom okruglom spužvom, kako sama paleta nebi skakala po kutiji prilikom transporta.



A ispod je i zaštitni omot, neznam kako bi drugačije nazvala ovaj dio. Ali odlično zapakirano, svaka čast.


I napokon dođete do svoje palete, do ovog malog bombončića. I onda kreće ona uzbuđenost otvaranja. Kada pritisnete ovaj maleni gumbić sa prednje strane, otvara se gornji dio palete. On se sastoji od velikog ogledala, te raznih mini kistova potrebnih za cijeli makeup, te linera, maskare, olovke za oči i usne. Naravno, morate uzeti u obzir da su ovo ipak mini izdanja kistova (putna) tako da ne očekujete preveliku kvalitetu i čvrstoću kao kod velikih kistova koji su namijenjeni svakodnevnoj korištenju. A i uvijek možete još negdje sa sobom ponijeti par većih kistova.


Swatchala sam Vam i olovke za oči i usne, kao i eyeliner koje možete vidjeti na slici ispod. Olovke su malo tvrđe, ali daju se lijepo nanijeti. Čak im je i trajnost dosta dobra.


Nakon šta smo otvorili gornji dio palete, vrijeme je da se otvori i drugi dio sa strane, koji sadrže sjenila te se zove Nude & Brown. Neke od nijansi su mat, a neke su shimmeraste.


Ovaj dio mi je posebno drag jer su mi to omiljene nijanse, za moje natural-nude look. Najdraži za svaki dan. Neke su jače pigmentirane, neke slabije, ali sve ćete vidjeti na slici niže sa swatchevima. S obzirom da nijanse nemaju imena, dala sam im brojeve kako bi ih lakše mogli razlikovati na ruci.




Šteta da su ove najsvijetlije nijanse tako slabo pigmentirane, ali ako ništa drugo posluže kao podloga ispod tamnijih sjenila, za prijelaz između nijansa i slično. Neke od nijansi se truse, ali otresete malo kist i rješen problem. Najbitnije je ne uzimati kistom preveliku količinu sjenila. Tamnije nijanse su me očarale, divno su pigmentirane.

U trećem dijelu palete nalaze se ruževi. Nijanse su pretežno ružičaste, neke su upravo onakve kakve ih vidite, a neke se potpuno razlikuju. Sve su gušće teksture, a što se tiče trajnosti ostaju na usnicama dosta dugo, pogotovo ako ne konzumirate previše hrane i pića.

 
Swatchevi:




Idući sloj je onaj sa puderima i rumenilima, punim nazivom Powder & Blush. Sastoji se od 2 pudera (ili 3), nisam sigurna. Jednog bronzera, te 3 rumenila. Sve nijanse su dosta pigmentirane, rumenila ostaju na licu dosta dugo. Najsvijetliju nijansu pudera sam koristila za posvijetljivanje, odnosno na području ispod očiju. Bronzer je dosta pigmentiran pa treba biti oprezan s njime, ali ako ga pažljivo koristite možete napraviti fine prirodne konture. Više saznajte na swatchevima niže.





Zadnji dio koji se otvara je sa sjenilima i to pod nazivom Blue & Pink, što je meni odlično jer stvarno ovih nijansi imam malo u kolekciji. Sjenila su također kao i ona smeđa, dosta dobre pigmentacije. Naravno, svijetlije nijanse su malo slabije pigmentacije. Ali sve ćete vidjeti na swatchevima niže.


Šteta da je dostupna jedina bijela nijansa, jer je odlična.




I za kraj Vam ostavljam slike par lookova s ovom paletom. 



Korišteni proizvodi za ovaj look (svi iz Bubble palete, osim obrva i pudera):
  • najsvijetlija nijansa pudera u kamenu (br. 3)
  • roza nijansa rumenila (br. 5)
  • redom korištene nijanse sjenila - iz Blue & Pink palete (br. 2, br. 11, br. 7) i iz Nude&Brown palete (br. 1)
  • crna olovka za oči
  • maskara 
  • ruž (br. 13)





Korišteni proizvodi za ovaj look (svi iz Bubble palete, osim obrva i pudera):
  • nijanse sjenila redom - svi iz Nude & Brown palete (br. 14, br. 20, br. 3, br. 9, br. 1)
  • crna olovka za oči
  • maskara
  • najsvijetlija nijansa pudera u kamenu (br. 3)
  • rumenilo (br. 6)
  • ruž (nijansa 23)


Nadam se da sam Vam uspjela pobliže prikazati cijelu paletu, te ste barem malo stekle dojam o nijansama. Ja sam dosta zadovoljna cijelom paletom, mislim da se puno može s njom kombinirati. Jedino mi je žao da ne sadrži barem par nijansi sjenila za obrve (iako se možda može iskombinirati nešto sa sjenilima iz Nude&Brown dijela palete). Šta se tiče maskare, dosta je tekuća te treba malo duže od klasičnih maskara da se posuši na trepavicama. Daje čist ok izgled trepavicama, iako sam ja navikla na one koje malo proguste, ovako mi djeluju "golo", rijetko. 




Ocjena: 4/5 

Primjedbe

  1. Wooow super post!!!! Swatchevi su odlicni. Cijena je prihvatljiva. Lookovi su lijepi, za dnevni i nocni make up. 💁👄💅💄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Cijena je odlicna za ono sta sve nudi ova paleta. Pokusala sam iskombinirati sto vise nijansi da vidite kakve su "u akciji". Drago mi je da ti se svidja.

      Izbriši
  2. Bas mi je milo sto si se toliko obradovala paleti. Za mene je previse, pogubila bih se birajuci nijanse i mislim da se na kraju ne bi ni nasminkala. Ali mora se priznati da je ambalaza lijepa i da se potrudila predstaviti paletu. Uzivaj u igranju bojama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, jesam, pogotovo ovim bojama jer stvarno skoro pa i nemam nekih sjenila u bojama u kolekciji. Vise sam bila neki ziheras sa smedjim tonovima, jer ih najvise koristim za svaki dan. Ali dobro dodje i malo boje na ocima. Ambalaza je stvarno krasna, slazem se. Hvala!

      Izbriši
  3. Ovaj Douglasov paketic je prekrasan. Stvarno sadrži sve što trebas za make up. Cijena je takodjer ok. Divnoo. :D
    Super postic.

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, idealan je! Cijena je super pristupacna. Hvala :-*

      Izbriši

Objavi komentar