Christmas gift guide for women


Nakon prošlotjednog vodiča za kupovinu božićnih poklona za muškarce, danas Vam donosim vodič za kupnju božićnih poklona za žene. Mislim da će ovaj vodič više pomoći dečkima, jer ipak mi žene znamo šta bi bilo dobro kupiti mami, sestri, prijateljici. Ali ako ste u nedoumici, vjerujem da će Vam ovaj post pomoći u odabiru.

1. Ženski rokovnik (DM, cijena 89,90kn; Webshop, cijena 80kn)
2. Ručni sat (Avonov aktualni katalog, cijena 145kn)
 3. Douglas Make up Bubble Palette set (Douglas, cijena 189kn)
 4. Privjesak za ogrlicu (Dominik zlatarnice i srebrnarnice, cijena  lijevog anđela 320-350kn, dok je cijena desnog anđela 390kn - popust na navedene cijene 40%)
 5. Jessup 15-djelni set kistova (Pink Panda, cijena 269,99kn)
6. Kućne papuče (Avonov aktualni katalog, cijena 109kn)
 7. Miris - Boss Femme (BIPA, akcijska cijena 319,90kn)

8. Mini torbica (Deichmann, cijena 119kn)
 9. Christmas Mermaid Blanket (Rosegal, cijena $22,08)
10. Remington Keratin Therapy četka za kosu (Emmezeta, cijena 99,99kn)


Avon katalog: http://www.avon.hr/REPSuite/jsbrochure.page
Rosegal: http://www.rosegal.com/
Pink Panda: https://www.pinkpanda.hr/


Primjedbe

  1. Jako lijepi prijedlozi! 👌HB femme je divan parfem, a kao divan poklon bih istaknula i zenski rokovnik!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Krenula sam od sebe i onog sta bi svakoj zeni trebalo. Hugo Boss Femme sam dobila od dragog za prosli Bozic, stvarno je prekrasan. Medju nadrazima mi je. A Zenski rokovnik svakoj zeni treba. Ja si ga jos uvijek zelim i nadam mu se pod borom (iako sumnjam da bude).

      Izbriši
  2. Odlični prijedlozi,rokovnik si želim a ovu remington četku s keratinom imam okruglu veliku kupila sam ju prošle godine mislim.bubble paleta mi je preslatka😍

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar