25 things to do in December


Primjetila sam da volite postove vezane uz favorite za svaki mjesec, pa sam pomislila kako bi Vam se i ovakav post mogao svidjeti. Iako baš ne volim zimu i hladoću, volim Prosinac. Ima nešto magično u ovome mjesecu, nije li tako? Volim kroz prozor gledati kako vani snijeg pada, zavaliti se pod dekicu i gledati božićne filmove i slušati božićne pjesme Frank Sinatre uz ukrašavanje kuće i božićnog drvca. Ali najviše od svega ipak volim provoditi praznike sa obitelji i prijateljima. Koje su Vaše omiljene aktivnosti u prosincu? Ja Vam danas donosim 25 stvari koje treba napraviti u Prosincu:

  1. Objesiti lampice (ukrasiti kuću, stan, balkon, terasu, prozor, sasvim svejedno gdje)
  2. Ispeći omiljene božićne kolačiće
  3. Pogledati božićne filmove
  4. Napraviti popis božićnih pjesama
  5. Pozvati prijatelje na božićni ručak
  6. Napraviti snjegovića (naravno, ako budete te sreće da padne snijeg u Vašem gradu/mjestu)
  7. Otići na klizanje (ako ste u Zagrebu ili u okolici, preporučam Ledeni park na Tomislavcu)
  8.  Poljubiti se s dragom osobom pod imelom
  9. Napraviti božićni ukras
  10. Predahnuti u toploj pjenušavoj kupki
  11. Sjediti kod vatre/kamina (ili radijatora, ako ste u situaciji da živite u stanu kao ja, haha)
  12. Napraviti obiteljski portret 
  13. Ispisati božićne čestitke za Vaše najmilije (ili ih možete i sami izraditi)
  14. Napisati popis želja za Djeda Božičnjaka (pa makar bili i stariji, uvijek treba u duši ostati dijete)
  15. Uzeti stare albume sa slikama i prisjetiti se tih trenutaka (obožavam gledati slike kada sam bila mala)
  16. Napraviti DIY poklone 
  17. Napraviti kuću od medenjaka (iliti poznatu pod nazivom"Gingerbread house")
  18. Popiti vruču čokoladu (meni neizbježan napitak u ovo doba godine)
  19. Isplanirati Novogodišnji party (ili barem dobiti ideju kamo za doček)
  20. Posjetiti svoje najmilije (u slučaju da ne živite s njima)
  21. Otići na Božićni sajam ili Advent (u svakom gradu je nešto organizirano)
  22. Ukrasiti svoj dom 
  23. Smisliti božićni menu
  24. Pogledati "Sam u kući" u pidžami
  25. Zapisati svoje ciljeve za iduću godinu 

Čitamo se uskoro sa još božićnih postova! 

Primjedbe