MY FIRST SPECIAL EVENT: Uručenje donacije AVONA udruzi SVE za NJU

(Slika preuzeta iz službenog albuma Avona)

Ženice moje drage, ovog puta Vam donosim sasvim drugačiji post do sada. Kao što sam Vam na FB stranici spomenula i najavila, pisat ću Vam o nedavnom eventu na kojem sam bila prisutna zajedno sa još svoje dvije kolegice blogerice - Andrejom sa bloga MakeupFANdra, te Mateom sa bloga Classifeld Beauty. Bila sam oduševljena kada sam dobila pozivnicu od drage Lucije, PR-ice iz Avona. Kao što i same možete vidjeti, a i naslutiti, nije bila riječ o klasičnom eventu gdje se blogerice druže uz predstavljanje novih proizvoda određenog brenda. Ovo je bio posebniji, intimniji event. I zbog toga mi je još draže šta sam imala priliku prisustvovati. 

Event se održao u sjedištu udruge SVE za NJU (Udruga žena oboljelih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja) u centru Zagreba. Sami povod eventa je bila donacija Avona spomenutoj udruzi. Donaciju je podržao i dr. Mladen Duduković, spec. kirurg i stipendist Avona koji je svoje znanje i medicinsko umijeće usavršio u jednom od najboljih medicinskih centara u USA. 

(Slika preuzeta iz službenog albuma Avona)

Još jedna predivna stvar koju sam saznala je da u ovom Centru postoje dvije Avon sobe koje su namijenjene ženama koje žive van Zagreba, a potreban im je smještaj zbog pregleda, terapija ili bilo čega šta je povezano s borbom protiv ove opake bolesti. Nije li to divno?

(Slika preuzeta iz službenog albuma Avona)




Avon je još od 2010. godine, kada se Centar uređivao, svojom donacijom omogućio obnovu i uređenje ovih soba, te od tada redovito pomoću donacija omogućuje da sobe uvijek budu spremne za primiti svakog ko je izvan Zagreba. Kao što sam mogla vidjeti iz prve ruke, obje sobe su preslatko uređene, pružaju toliko nježnosti i udobnosti, da se stvarno osjećate kao da ste kod vlastite kuće. 

 


Neznam šta bih Vam više napisala osim veliko HVALA Luciji na pozivu. A Vas molim da širite dalje glas o ovim sobama te da on dođe do pravih osoba kojima će biti potrebne. HVALA VAM UNAPRIJED NA TOME! 


 

Primjedbe