Essence MATT MATT MATT lipstick


Ljubiteljica si ruževa? Mat ruževa? E pa dobrodošla! Ovo je pravo mjesto za tebe. Ovaj post je posvećen baš tebi i svima koje vole mat ruževe. Ovaj post govori o ovim malim slatkim stvorenjima koji nam dolaze iz Essence tvornice divnih stvari.

Ako me dovoljno dugo pratite, znate da većina moje kozmetike je Catrice ili Essence. Ali većina ruževa je svakako Essence, a to mora da je ljubav! A ova ljubav je bila na prvi pogled, a onda i na prvo nanošenje.

Sad kada sam Vam priznala svoju ljubav prema ovim ruževima, da vidimo što sami Essence kaže o njima:
" matt matters! lagana kremasta tekstura novog asortimana ruževa ujedinjuje visoku disperziju boje s mat završetkom. "
Ruževi dolaze u 8 predivnih nijansi, a pakiranje je malo ekskluzivnije od njihovih dosadašnjih, klasičnih crnih. Ja sam zasad odabrala 4 nijanse - 01 Natural kiss, 02 Perfect match, 06 Kiss me if you can (ovu nijansu sam dobila za rođendan od drage Andreje s bloga MakeupFANdra) i 08 It´s a statement


Kremasta tekstura omogućuje lako nanošenje, a pigmentacija je različita ovisno o nijansi. Kod svijetlijih nijansi ona je nešto slabija, dok je kod tamnijih puno bolja. Što se tiče trajnosti, ona je oko par sati (cca 3h). Osim ako ne konzumirate ni hranu ni piće tokom nošenja, onda će Vam duže trajati (cca 5h). Ruževi ne isušuju usnice, ali ističu suhe dijelove ukoliko ih imate. Ali jedan mali savjet: ukoliko imate suhe usnice, obavezno staviti balzam prije ruža! Dobra stvar je i ta da se lako daju nadograditi. Ne bi rekla da daju pravi mat finish, više je to neki satenasti finish. Lijepo mirišu iako neznam po čemu točno. 

Swatchevi na ruci:
 

Svijetlije nijanse su lakše za nanošenje, dok sa nijansom 08 imam dosta problema, te je svakako potrebno staviti olovku za usne prije kako se nebi prelila preko ruba i izgledala neuredno. 

Swatchevi na usnicama:

Nijansa 01 - Natural kiss

 Nijansa 02 - Perfect match

 Nijansa 06 - Kiss me if you can

 Nijansa 08 - It´s a statement

Sastojci:
ISONONYL ISONONANOATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, OZOKERITE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), VP/HEXADECENE COPOLYMER, NEOPENTYL GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, OCTYLDODECANOL, OCTYLDODECYL STEARATE, ISOPROPYL PALMITATE, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
  
Cijena ruževa je 19,90kn, te su dostupni u svim drogerijama.

 

Primjedbe

  1. Nemam joj ni jedan matt matt matt ruz..
    Grozna sam, da. Ali nikako da odlucim koji uzeti 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, vjerujem ti. Moj prvi je bio nijansa 02 kao sto se i vidi na slici da je najvise potrosen. Ali ovi ruzevi su stvarno kao pokemoni i moras ih skupit sve! :D

      Izbriši
  2. Lijepe su nijanse, ali stvarno mi djeluju kao da nisu mat! :D Na ovoj najtamnijoj se baš vidi kao da se isprekidano nanosi boja. Ja za sada imam samo jednu nijansu, ali 01 i 02 nijanse su mi sad zapele za oko!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu skroz mat, ali ovdje uzmi u obzir da sam imala labello ispod samo kako bi mogla prikazati nijanse na usnicama s obzirom da su mi usnice trenutno u neredu. Ispucale i suhe. Ali slazem se s tobom sto se tice nijanse 08, nejednako se nanosi i stvarno imam problema s njenim nanosenjem. A ove 01 i 02 su stvarno divne i odlicne za svaki dan, za posao, faks, skolu. Mislim da cu si jos uzeti nijansu 03 koja mi je u tom rangu za svijetlijima.

      Izbriši
  3. Divne su mi nijanse ja sam nedavno uzela nijansu 08 ali isti problem... toliko se neravnomjerno nanosi da bez olovke ništa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nijanse su odlicne, za svaciji ukus. Samo eto da, ta nijansa 08 ima tu malu manu. Nadam se da 07 nema taj problem. Ta mi je isto savrsena, iako takvih nijansi imam najvise u kolekciji ��

      Izbriši
  4. Meni su ruževi solidni za neko kraće nošenje i sviđa mi se što nisu teški kao većina mat ruževa. Imam nijanse 02 i 03, i moram priznati da mi je trojka nekako draža :) Super su ti fotkice!
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se s tobom. Ja si moram uzet 03 predivna mi je nijansa. Hvala ti :-*

      Izbriši

Objavi komentar