CATRICE LE "Kaviar Gauche" Eyeshadow Palette


Pozdrav cure! Danas Vam pišem svoje dojmove o Catrice paleti sjenila iz LE Kaviar Gauche. Odkad se doznalo za ovu kolekciju, odmah me na prvi pogled privukao izgled ove palete i izvana i iznutra, jer boje su prave jesenske i meni najdraže, naravno uz smećkaste tonove. A da li moje oduševljenje ovom paletom i dalje traje, saznajte u nastavku posta.

Za početak par riječi o ovoj kolekciji:
"La Fleur De Nuit. Naizgled lagana čipka, nježne siluete i elegantne boje inspiracija su za  limitiranu kolekciju" Kaviar Gauche " by Catrice koja je rezultat najnovije suradnje Catrice-a i dizajnerskog dvojaca Kaviar Gauche . Limitirani proizvodi kombinacija su cvjetnih uzoraka i zamršenih detalja u elegantnim bojama kao što su rouge noir, rosé i nude. La Perfection Mystique - by CATRICE."

A sad o samoj paleti. Dakle, paleta dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju, dok je gornja strana pakiranja baršunasta sa izvezenim zlatnim cvijetom. Paleta time djeluje skupocjeno i nimalo drogerijski. S unutrašnje strane palete, nalazi se i ogledalo te time ovu paletu čini idealnom za nošenje na putovanja ili sa sobom u torbici. Dosta se teško otvara, tako da nema straha od samootvaranja.

Sama paleta se sastoji od 3 mat nijanse i jedne biserne nijanse. 


Pigmentiranost sjenila ovisi o nijansi, tamnije nijanse su dosta pigmentiranije nego svijetle. Vidjet ćete i niže na swatchevima. Na ruci se ova biserno roza nijansa niti ne primjećuje, dok se na prstima vidi.

Swatchevi:


  
Sve u svemu, mislim da se s ovom paletom može postići jedan čist pristojan look, naravno uz primjenu dobrog primera za sjenilo još i bolji look. Malo me razočarala najsvijetlija nijansa, ali dobro. Meni su ionako tamnije nijanse draže, te ću ih svakako koristiti. 

Beauty savjeti koje Vam preporuča sami Catrice:
"Sjenilo za oči se može nanijeti samostalno ili u kombinaciji. Za neutralan dnevni look jednostavno nanesite svijetlu rosé nijansu na pomičan dio kapka pomoću aplikatora za sjenilo i lagano blendajte mauve nijansu prema kutu oka.
Za uzbudljive smokey oči, nanesite tamno tupe nijansu uz liniju trepavica poput olovke za oči s tankim, kosim kistom a zatim uklopite s rouge noir nijansom duž vanjske trećine kapka."

Makeup look sa ovom paletom:



Sastojci:
MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OCTYLDODECANOL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CETYL DIMETHICONE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 75470 (CARMINE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), TIN OXIDE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA.

Jeste vi uspjele uhvatiti ovu paletu? Kako Vam se čini?


Primjedbe

  1. Baš si dobar look napravila!! Ja sam ju preskočila, jer sam lovu preusmjerila na rasprodaje za >Black Friday i Cyber Monday!! :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja nazalost nisam nasla nista zanimljivo za black friday da bi mi bilo dobro, pa sam si radije priustila ovu paletu koja mi je odmah zapela za oko.

      Izbriši
  2. Predivna mi je paleta... i look mi je divan <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar