AVON Clearskin - Crna mineralna maska za dubinsko čišćenje pora


Danas je na redu za recenziranje Avon Clearskin crna mineralna maska koja je namijenjena dubinskom čišćenju pora. Ovu masku koristim par mjeseci i evo tubica mi je pri kraju pa rekoh, sad je pravo vrijeme da Vam napišem svoje mišljenje o njoj.


Što se tiče samog pakiranja, maska dolazi u tubici od 75ml te zapakirana u kartonsku kutijicu skupa sa uputama, odnosno papirićem na kojem možete pročitati kako se maska koristi, šta sadrži i ostale potrebne informacije. Iako je sve to sadržano i na samoj kutijici.


Evo šta kažu iz Avona o ovoj maski:
"Maska za lice sa 0,5% salicilnom kiselinom. Ova maska prodire dubinski u pore i sadrži mješavinu mineralnih glina koje upijaju masnoće te učinkovito uklanjaju masnoću koja začepljuje pore."
Način primjene ove maske je vrlo jednostavan: masku nanijeti na lice u tankom sloju, te pričekati da se maska iz crne promijeni u svijetlo sivu boju (cca 10-15min). Kada se u potpunosti osuši, temeljito ju isprati toplom vodom i osušiti tapkanjem. Izbjegavati kontakt s očima!

Puna cijena maske je 39kn, ali je većinom na nekom sniženju. U aktualnom katalogu cijena joj je 26kn

Sastav:


A sad i moje mišljenje, dakle ova maska je ČUDO!! Em što mi očisti pore i mitesere sa nosa, uz redovnu primjenu maske moja T zona se više ne masti kao inače. Masku nanosim 2x tjedno, te ju držim cca 5-10min, dok cijela ne promijeni boju u svijetlo sivu. Kako maska mijenja boju, tako i Vi osjećate kako se ona steže na Vašem licu.
Inače masku nanosim samo na T zonu s obzirom da mi je to najkritičnije područje, ali ponekad, kao što je to bio slučaj i kad sam uslikala donju sliku, stavim ju na cijelo lice.

Na slici ispod možete vidjeti kako to izgleda kada maska prelazi iz crne u svijetlo sivu.


Ako imate problema sa miteserima, te začepljenim porama i masnom T zonom, ova maska je idealna za Vas. 


Primjedbe

  1. Baš zanimljivo izgleda!! Da li isušuje lice?? Jesi isprobala možda onaj tekući flaster za lice?? Jel to funkcionira?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne isušuje lice, barem ne meni. Tekući flaster nisam probala ali bi ga voljela probati. Baš me zanima kao i tebe dal funkcionira.

      Izbriši
  2. evo upravo je gledam u katalogu, i odlučila sam potražiti recenzije o njoj, i nađem tvoju i još 2-3,pa ću je svakako naručiti! a jel se nanosi na suhu kožu ili se prvo moram umiti pa staviti masku?
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se uvijek umijem prije nanosenja maski, te lice osusim. Jer na svim maskama najcesce pise da se nanose na cisto lice. Cak znam i lagani piling napraviti prije, kako bi maska mogla jos dublje prodrijeti u mjesta gdje je to potrebno.

      Izbriši

Objavi komentar