L´Oreal Mega Volume maskara - Miss Hippie


Postoji mnogo, apsolutno nevjerojatnih maskara u prodaji, a za dosta njih je odgovoran i L´Oreal Paris. Upravo on ima najnoviji dodatak gore spomenutim linijama, L´Oreal Paris Mega Volume Miss Hippie maskara, odnosno sve o postizanju festivalskog izgleda trepavica.

Iskreno, baš i nisam sigurna kako izgledaju festivalske trepavice, ali pretpostavljam da je cilj bio postizanje "lepezastih" trepavica.


Značajke:
  • donosi hippie izgled trepavica
  • mega gusta četkica povećava gustoću i volumen trepavica
  • trepavice su lepršave


Ova maskara omogućuje stvarno laku primjenu te lijepo češlja i razdvaja trepavice. Daje predivan volumen trepavicama, te ih savršeno produljuje. Kad nosim samo nju, moje trepavice izgledaju kao da sam išla na ugradnju umjetnih trepavica. Savršeno!

Inače, maskara dolazi u bočici od 8,4ml, a cijena joj je 69,90kn.

Dolje sam Vam odlučila pokazati slike prije i poslije, te usporedbu - na jednom oku nemam ništa, na drugom imam ovu maskaru. 

Before

 After


Na gornjoj slici se najviše uočava razlika i što radi maskara. Da napomenem, ovo je samo jedan sloj maskare. A ako želite postići gušći i više "festivalski" look onda stavite par slojeva. Ali meni se sviđa ovako, i stvarno podigne svaki look na dodatni nivo.

Maskara je odnedavno također dostupna u waterproof verziji.


Kako Vam se sviđa maskara? Jeste ju već isprobale?

 

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. E daa, to je bio i moj prvi komentar kad sam ju stavila. WOW! Uz nju ti stvarno ne treba druga sminka

      Izbriši
  2. Nisam isprobala maskaru, ali efekt je zbilja odlican. Stavljam ju na popis. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma efekt je odlican. Zamisli jos dva sloja kada se stave. Ma savrsenstvo!

      Izbriši

Objavi komentar