GARNIER Essentials 24H Hydrating Day Cream


Pri kraju ljeta, te početkom jeseni javila se potreba za dobrom hidratantnom kremom koja će moju kožu zadržati hidratantnom tokom cijelog dana. Rješenje sam pronašla u Garnier Essentials 24h Hydrating Day Cream. Kremu sam dobila na poklon, a danas ću je i Vama predstaviti.

Njena hidratantna formula prilagođena je normalnoj i mješovitoj koži, te ima trostruko djelovanje: štiti od vanjskih utjecaja, toksina te osigurava optimalnu hidrataciju tijekom 24 sata. Tekstura u obliku kremastog gela obogaćena je hidratantnim glicerinom i ekstraktom čička, poznatog po matirajućem svojstvu. Koža je mekana, zaštićena i hidratizirana tijekom cijelog dana.


Krema dolazi u plastičnoj posudici od 50ml, koja Vam traje minimalno mjesec dana. Vrlo je lagana na koži, a nakon šta se upije, lice bude matirano. Dakle, za sve masnokošce, ova krema dodatno ne masti kožu. Daje osjećaj svježine, te je koža lica mekana nakon primjene.


Ono šta također volim kod ove kreme je njen miris - nježan i lagan. Krema obogaćena glicerinom i čičkom hidratizira kožu nakon svakog nanošenja. 


Cijena kreme je 56kn, iako se često može pronaći i na sniženju.  U većini drogerija ju možete pronaći i u pakiranju sa mlijekom za čišćenje lica po cijeni od cca 80kn

Da li ću kupiti ovu kremu nakon šta potrošim trenutno pakiranje? DA, HOĆU! Sviđa mi se kako djeluje na moju kožu.


Primjedbe

  1. Upravo tako nesto mi treba. Super post.😉😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno! Isprobaj, neces pozaliti. Meni je krema savrsenstvo! :)

      Izbriši

Objavi komentar