Favoriti mjeseca - LISTOPAD


Evo nas na kraju listopada, šarolikog mjeseca barem šta se vremena tiče. Za ovaj put sam Vam u favoritima pripremila par dekorativnih proizvoda i jedan miris. Pa krenimo!


S ovim puderom sam se 100x svađala i mirila, malo smo se voljeli, a malo ne. Sve dok nisam otkrila način na koji ga je najbolje nanositi kako bi na mome licu izgledao gotovo pa savršeno. Ako još niste nigdje pročitale ili isprobale i otkrile način na koji ga je najbolje nanositi, onda ću Vam otkriti da je to nabolje učiniti PRSTIMA. Da, dobro ste pročitale, prstima. Jer jedino na ovaj način puder bude jednako nanešen na cijelo lice, te prekrije sve nedostatke i bude zapravo neprimjetan. A pitate se kako je tekla naša ljubav? E pa evo ukratko. Prvo sam ga nanijela kistom na puder, tzv. bockalicom. Čak mi je kolko-tolko i izgledao normalan, sve dok nisam u autu primila ogledalce u ruke i kad sam vidjela koliko moje lice izgleda grozno i umjetno, istog trena sam sa papirnatom maramicom počela skidati puder dok nije izgledao donekle normalno (čitajte: prihvatljivo da bi izašla iz auta i hodala po gradu). Zatim sam probala puder utapkati sa spužvicom aka beauty blender. Ahh, to je tek bila pogreška. Puder se nakupio na određenim mjestima, i uvukao u svaku boricu, poricu i slično. Danas se ja i ovaj puder jaaaako volimo te će se naša ljubav nastaviti i dalje. E da, zaboravih Vam reći da mu je prekrivenost srednja, a lice matirano skoro cijeli dan. Tu i tamo mi se malo pojavi sjaj na nosu, ali to malo upijem wc papirom i to je to.


Ako imate masnu kožu i želite da Vaš makeup izdrži što duže i po mogućnosti da lice bude matirano kroz cijeli dan, onda je ovo odličan primer za Vas. Oduvijek je bio na mojoj wishlisti, ali nikako ga kupiti. Prošli mjesec mi se pružila prilika kada je u Kozmu bila akcija 40% na L´oreal proizvode te sam ga kupila po cijeni od nekih 50-ak kuna. Inače mu je cijena oko 80-ak kuna. Stavljam ga samo na područje T zone. Treba Vam mala količina kako bi prekrili cijelo lice ili kao u mojem slučaju, samo T zonu. Trajat će Vam sigurno par mjeseci, ako ne i duže. Dakle isplati se svaka lipa uložena u njega. Makeup traje duže, puder sjeda puno bolje na lice. Ma nešto savršeno. Ako još niste, definitivno ga kupite i isprobajte. Nećete požaliti! Barem ja nisam!


Ehh ovo je odličan proizvod iz Catrice limitirane kolekcije - Contourious. U ovoj paleti imate sve šta Vam je potrebno za jedno odlično konturiranje, pa makar bili i početnik. Iako su u ponudi bile dvije palete, ja sam odabrala ovu C01 Pale Perfectionist. Jedino mi je žao da je ovo samo dio limitirane kolekcije, da nema u stalnoj ponudi jer definitivno mislim da bi se prodavalo. Ako idete na neki put, sve što Vam treba je ova paleta, maskara i neka paleta sjenila. I to je to! Imate sve za savršen makeup! Bilo dnevni ili večernji. Jako sam zadovoljna pigmentacijom kao i postojanošću. U ponekim drogerijama je još ostalo par ovih paleta, ako ste te sreće da je baš u Vašoj ostalo, trkite po nju jer ovo morate imati u svojoj kozmetičkoj torbici. Na Vama je jedino da li volite više roskasto ili breskvasto rumenilo, te jači ili slabiji bronzer. S obzirom da sam ja dosta svijetle puti, ove nijanse su mi više odgovarale.



I kao šećer na kraju, jedan miris i to ne sasvim običan. Ovo je Avon Life by Kenzo Takada. Dakle, najpoznatiji kreator samo za Avon je kreirao parfeme inspiriran malim stvarima koje čine život s namjerom da prenese poruku da svaki dan treba živjeti divno, ispunjeno i do maksimuma. A to je upravo ono šta nama treba, zar ne? Čak je i poklopac u obliku kraljevske ljubičice koja je osnova ovog parfema. Odkad sam ga dobila, često ga nosim, a posebno u danima kada se ne osjećam najbolje. Zahvaljujući ovom parfemu i takvi dani mi prođu bolje, te se poletnije osjećam. Možda i zato što me podsjeća na proljeće, a trenutno je ovo ludo, tmurno i jesensko vrijeme.



Jeste isprobale koji od mojih favorita? Kako Vam se čine?

Primjedbe

  1. Ovaj primer imam od 4. mjeseca i nisam ga ni pola potrošilaaa, toliko malo treba, da :) A za parfem, jooj šuti, čekam neku akciju da ga ugrabim :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde drago mi je da si zadovoljna primerom. A ko zna, miris mozda i bude na nekoj akciji oko Bozica

      Izbriši
  2. Ja L'Orealov primer imam već više od godinu dana i ne nazirem mu kraja. Definitivno vrijedi uloženih novaca! :) A što se tiče Catrice-ovog HD pudera, moram priznati da i sama trenutno pokušavam izvući maksimum od njega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj super za primer. Stvarno neka traje sto duze, a posao obavlja odlicno. Sta se tice pudera, ocito nekima od prve bude odlican, a nekima tek od druge, trece, stote, hehe :)

      Izbriši

Objavi komentar