Essence SECRET stories lak za nokte


Drage moje dame, nakon dužeg perioda donosim Vam jedan post o laku za nokte i to ne bilo kojem, nego predivnom Essence laku za nokte iz linije SECRET stories

"pssst top secret! lakovi za nokte sa sjajnim premazom inspirirani bobičastim nijansama, a svaka bočica skriva malu tajnu!"


Nijansa koju sam ja izabrala i koja me na prvu privukla je 03 do you like my secret? Kao što možete vidjeti po samoj bočici, nijansa je nešto između boje vina i fuksije. Na noktima je nešto tamnija, ali i dalje predivna. Prava jesenska nijansa!


Lakovi iz ove kolekcije dolaze u 7 divnih nijansi, ja bi rekla kao stvorenih za jesenske manikure i vatromet na Vašim noktima. 




Četkica je odlična, volim ovakve široke s kojima u dva poteza imate nalakiran nokat. 

Cijena lakova je 15,90kn te ih možete pronaći u najbližem Mulleru. 


Sastojci:
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, ADIPIC ACID/FUMARIC ACID/TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, AQUA (WATER), PHOSPHORIC ACID, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 15880 (RED 34 LAKE), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 

Ovog puta Vas nisam puno gnjavila tekstom, mislim da ovakvi postovi to i ne zahtjevaju. 


Jeste isprobale koju nijansu iz ove kolekcije? 

 

Primjedbe

Objavi komentar