Essence 2in1 eyeshadow & primer

 

Danas Vam donosim recenziju proizvoda koji se pronašao među novitetima na Essence polici. Radi se o Essence 2u1 sjenilu i primeru za sjenilo. 

Essence o njemu kaže ovako:
"Prim(er) time! Nanijeto kao sjenilo za oči ovaj 2u1 beauty komad osigurava prekrasne kapke s nježnim dodirom svijetlo roze ili bež – dok kao primer osigurava dužu postojanost sjenila."
Proizvod dolazi u maloj staklenoj posudici od 5g. Možete ga pronaći u dvije nijanse - 01 nude beige i 02 nude rose. Ja sam si odabrala ovaj 01 nude beige, a mislim da ću uskoro otići i po drugu nijansu.


Sama tekstura je kremasta, super se razmazuje i sjeda na kapak. Ja ga koristim isključivo kao primer i u tu svrhu služi odlično.


Sastojci: 

ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, TALC, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, LANOLIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ISOPROPYL PALMITATE, DIMETHICONOL, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, GLYCERYL CAPRYLATE, PROPYLENE CARBONATE, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
 

Cijena proizvoda je oko 24kn. Mislim da ga trenutno možete pronaći jedino u Muller-u.

Ako ste u potrazi za kvalitetnim, cijenovno prihvatljivim proizvodom onda definitivno kupite ovaj 2u1. Da li ćete ga koristiti kao primer ili samo kao sjenilo za neki nude look, na Vama je. Ali svakako bi ga trebale imati u svojoj kozmetičkoj torbici.


Primjedbe

  1. Koristim Avon bazu za oci ali mogla bih probati i Essence. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Avonovu, ali ova mi je draza. Isprobaj, neces pozaliti! ;)

      Izbriši
  2. Izgleda super.. mislim da ce zavrsit u mojoj torbici s ostalom sminkom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda super.. mislim da ce zavrsit u mojoj torbici s ostalom sminkom ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čini se odlična!! Jedini je problem što imaju dvije nijanse, i kako se sad odlučiti koju kupiti!!?? :) Koristim Avon bazu za sjenila, ali sigurno ću i ovu kupiti!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mislis koristit isključivo kao primer, onda ti je bolje uzeti ovu nude nijansu. A ako planiras i kao sjenilo, onda obje :D

      Izbriši

Objavi komentar