Catrice Anti-Shadow camouflage cream


Vodite borbu sa tamnim podočnjacima? Donosim Vam svoje dojmove o novoj Catrice Anti-Shadow kamuflaži. Zanima Vas? Nastavite čitati...

Kamuflaža dolazi u istom pakiranju kao i dosadašnje, jedino je nova nijansa. A uz nju, postoje još i Anti-Red i Wake Up Effect


Evo šta kažu iz Catrice-a o njemu:
"Neutralizira tamne sjene ispod očiju, kremaste teksture s visokom pokrivenosti, za glatki izjednačen ton kože."
Žao mi je šta nisam uzela i druge nijanse, ali bude prilike i za njih. 

Kad je u pitanju tekstura, čini mi se da je ova mrvicu rijeđa nego prethodne, ali samo mrvicu. 



Zapravo mi se i sviđa takva tekstura jer mi dopušta da kamuflažu nanesem u tankom sloju koji lako mogu izblendati pomoću make up spužvice. Da prekriva skroz tamne podočnjake, ne prekriva ALI ih učini manje vidljivima i posvijetli to područje. Ja još dodatno posvijetlim s malo transparentnog pudera tako da je učinak bolji.

Za cijenu od cca 24kn isplati se kupiti ovaj proizvod. 

Najvažnije je dobro izblendati, te ne pretjerivati s količinom jer se inače nakupi u tom predjelu.


Toliko od mene za ovaj put s jednim od Catrice noviteta.  Jeste isprobale koju od novih nijansi? Kako Vam se čini?


 

Primjedbe