Favoriti mjeseca - srpanj


S obzirom da smo već debelo zakoračili u mjesec kolovoz, odlučila sam Vam danas predstaviti svoje favorite za srpanj. Kao što vidite, više je tu preparative nego dekorative, ali ljeto je i definitivino više se koristi preparativa.

Krenut ću ipak prvo s dekorativom jer je ima manje.

Jedan od ovih dana najčešće korišten proizvod je Essence all about matt! tekući korektor. Koliko god je ovaj radni tjedan bio kraći za jedan dan, mene je hvatao umor jako rano, i nikako se nisam mogla naspavati. A ujutro bi se budila sa OGROMNIM, tamnim podočnjacima. Spas u pravi čas bio je ovaj mali proizvod koji čini čuda. Malu količinu sam utapkala spužvicom (a.k.a. beauty blender) na područje ispod očiju, i još dodatno naravno fiksirala s mojim najdražim Essence all about matt! transparentnim puderom. I gle čuda! Podočnjaka nigdje na vidiku.


Drugi proizvod je definitivno ova mala slatka Catrice Sand Nudes paleta sjenila. Nju sam najčešće koristila, em zato šta su to moje boje, em zato šta sam mogla napraviti lijepi natural look za svaki dan, kao i za ljetne večeri. Obožavam Catrice palete sjenila, pogotovo ove koje sadrže lijepe smečkaste nijanse.


Iii krećemo s preparativom. Kako ljeti preferiram laganije, osvježavajuće mirise, tako sam se ove godine odlučila i za ovaj Fa magic gel za tuširanje s mirisom naranče i đumbira. Dakle, ovo je tako savršenooo. Toliko predivan miris, osvježavajući, a kožu čini fino mekanom. Šteta da izlazi iz asortimana, ali ako ga želite isprobati, trk u najbliži DM jer je snižen na 10kn.


Ove godine sam odlučila kako neću više na svome licu koristiti kreme za sunčanje namijenjene zaštiti tijela, nego da ću kupiti kremu namijenjenu isključivo za primjenu na licu. Tako je odabir pao na Olival SunCream kremu sa zaštitnim faktorom 30. Kada biram proizvode, najčešće biram one što prirodnije. S Olivalom sam dosad uvijek bila zadovoljna, pa taj odabir i nije bio tako težak. S obzirom da i nisam primjetila da baš svi brendovi dostupni u drogerijama nude takav proizvod. Cijena ove kremice je 35kn, što je odlična cijena. Jer ipak ne možete ju toliko brzo potrošiti s obzirom da Vam je sasvim mala količina dovoljna za cijelo lice. Krema pruža odličnu zaštitu Vašem licu, a istovremeno nju njeguje zbog svojih sastojaka. Definitivno Vam je preporučam!


I za sami kraj, jedan proizvod koji me oduševio. Kao mala sam uvijek koristila Nivea kremu za sve. Kako sam odrastala, tako sam sve više isprobavala neke druge kreme, namijenjene posebno tijelu, licu, itd. I tako sam jednom slučajno vidjela kako je na tržište izbačen Nivea Protect & Care antiperspirant sprej koji ima miris baš po toj kremici koju sam prije toliko voljela. I tako sam ja tada kupila i bome ostala oduševljena, mirisom i dugoročnom zaštitom bez neugodnih mirisa. A da nebi moja ljubav bila samo s tim, odlučila sam kupiti i Nivea Protect & Care antiperspirant stick. Dobro dođe u svakoj torbici, kada Vam treba brzinska zaštita i njega osjetljive kože ispod pazuha. Trenutno je na akciji u Bipi za 15kn, i stick i sprej.


 I to bi bilo to od mene za ovaj put. A za Vas imam i još jednu malu obavijest. S obzirom da je ljeto i godišnji već debelo traju, kao i svake godine, tako i ove, odlučila sam napraviti pauzu mjesec dana na blogu (kao mini GO). A nakon toga se vraćam sa još puno novih postova, ideja, slika i svačega još. Uživajte mi u ljetu, pa se ponovo čitamo od 02.09. 

Primjedbe

  1. Uživaj u GO nadam se da si skoknula malo i do mora �� I ja volim ove Catrice paletice posebno nudice ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga 😙 Nazalost, mislim da me ove godine vise more nece vidjeti. Bila sam u 6.mj. par dana na Viru i to je to. Zato se nadam iduce godine malo boljem i duzem GO. Jooj da, nudice su i meni najdraze, iako u zadnje vrijeme pokusavam eksperimentirati i sa bojama.

      Izbriši

Objavi komentar