Organic orange & sugar body scrub


Prošli tjedan sam Vam u svojim favoritima za lipanj predstavila ovaj piling za tijelo. Nije se slučajno našao u mojim favoritima. Dakle, kao što vidite i znate, riječ je o Organic orange & sugar pilingu za tijelo od Organic shop-a. Kupljen je u Bio&bio dućanu po cijeni od 27,90kn.

Tonizirajući piling za tijelo koji sadrži organsko ulje naranče i prirodni šećer koji trenutačno čine kožu mekom i podatnom. Proizvod ne sadrži parabene, silikone ni SLS.
Način upotrebe: nanesite na vlažnu kožu kružnim pokretima, zatim temeljito isperite. Za najbolje rezultate koristite dva do tri puta tjedno.

Posebni atributi:
Organski
Ambalaža se može reciklirati
BDIH*


* Standard BDIH izdan je 1995., a dozvoljava upotrebu konzervansa identičnih onima iz prirode (benzolska kislina i njene soli, salicilna kislina, sorbinska kislina i njene soli, benzilni alkohol) uz oznaku na deklaraciji. Ova oznaka također pretpostavlja da proizvod nema sastojaka koji su testirani na životinjama, da ne sadrži sintetičke boje, parafin, silikone, naftne derivate, etoksilirane sirovine, anorganske soli i minerale, životinjske sastojke, genetski modificirane organizme... Svi sastojci se navode na amabalaži koja mora biti od bio razgradivih materijala.
Oznaku BDIH dodjeljuje njemačko industrijsko i trgovačko udruženje koje definira mjerila za prirodnu kozmetiku.

Piling dolazi u okrugloj, plastičnoj posudici od 250ml.  Guste je, gelaste teksture. A s obzirom da sadrži šećer, srednje je grubosti. Nije dakle ni preblag, niti pregrub. Meni baš odgovara takav kakav je. Treba paziti da posudica uvijek stoji ravno, jer se lako na ovim vručinama preokrene cijela smjesa. 


Miris me dosta podsjeća na cedevitu od naranče. Volim takve osvježavajuće mirise za ljeto. Odkad imam ovaj piling, moja koža je puno mekanija, nježnija duži period. Obavezno ga radim prije nanošenja proizvoda za samotamnjenje, kao i par dana prije depilacije. Imam osjećaj kolko god ga trošim da je uvijek ista količina u posudici. Čak sam i mamu zarazila njime. Osvježi kožu, a istovremeno ju njeguje. A i potpuno je prirodan. Definitivno otkriće godine!



U ponudi imate i druge vrste ovog pilinga, kao što su npr. kombinacije s morskom soli i algama, morskom soli i bambusom, ružom i soli, šećerom i malinama, te sa šećerom i limunskom travom.

Definitivno Vam preporučam da si uzmete jedan od ovih pilinga, nećete požaliti. I samo jedna mala preporuka, nakon što napravite piling, nanesite na cijelo tijelo losion kako bi vašoj koži dali potrebnu njegu.




Jeste možda već isprobale neki od ovih pilinga? 
Ili Vam je kao i meni, ovo potpuno otkriće?

Primjedbe

  1. Izgleda odlično!! I on miriši na Cedevitu :D Ovaj tvoj izgleda gušći od onog Ziajinog kojeg ja koristim!! Obožavam te osvježavajuće mirise za ljetni period godine!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da da, odmah si me sjetila sa svojim pilingom na ovaj. Gusci je, al ja ga stvarno obozavam. Ma savrseni ljetni proizvodi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar