New IN by PINK PANDA


Pozdrav drage moje, danas Vam, kao što sam najavila neki dan na FB stranici, donosim mali New IN svog prvog šopinga na PINK PANDI. Već dugo pratim sva ta silna sniženja predivnih paleta sjenila, ruževa, paleta za konturiranje, rumenila, ahh.. pravi mali raj za nas žene. Toliko si dugo želim neke od MUR paleta sjenila, pogotovo ove koje sadrže najviše neutralnih nijansi, jer te najviše koristim na svakodnevnoj bazi. Iako se na mojoj Wishlisti nalaze gotovo sve MUR palete sjenila, jer su jednostavno predivne. I sjedim ja tako u subotu na krevetu, s laptopom u krilu, kiša pada, ma idealan dan za online šoping. I kako je tada bila na akciji MUR Flawless Matte paleta sjenila, nju sam prvu stavila u svoju košaricu, a onda je uslijedilo dugotrajno listanje po stranici i gledanje šta bi se još moglo kupiti. I tako sam se u moru šminke odlučila za 3 Freedom ruža za usne. 

MUR Flawless Matte


Paleta dolazi u zlatnoj kartonskoj kutiji, koja je izvana obložena zaštitnom folijom. Kad ju otvorite, unutra je paleta u još jednoj prozirnoj vrećici. Stvarno svaka čast na zaštitama.


A onda kada maknete i tu zaštitnu vrećicu, dobijete ovakvo nešto:


Meni je ovo nešto savršeno. A da ne govorim o savršenstvu kad otvorite paletu. Zato ću Vam samo ostaviti dalje slike, da i Vi jednako uživate u pogledu kao i ja. A prije toga, ako nekoga zanimaju sastojci:







Redovna cijena palete je 93,99kn. A zna biti na akciji za nevjerojatnih 44,99kn. Kako i sami naziv govori, sva sjenila u paleti su mat. Ima dosta svijetlih nijansi, čak ovako na prvo swatchanje i nevidljive, ali nadam se da će biti bolje na očima uz bazu. Najviše pigmentirane nijanse su 4 stupca.

Freedom ruževi


Ruževe sam kupila u 3 nijanse, a to su bež, pink i bordo. 


Morala sam se jaaako potruditi da po ovom jakom suncu uspijem uhvatiti što realnije nijanse. O njima isto nemam previše za reći, nisam uspjela iznositi sve nijanse po vani da bi vam mogla reći njihovu trajnost i kako prežive hranu, piće. Znam samo za ovu bež nijansu da je više prirodnija boja usnica, baš za svaki dan. Kako je dosta svijetla nijansa, tako ne preživi baš previše hrane ili pića. Morate ju popravljati. Inače su ruževi kremaste teksture. Da, cijena im je nevjerojatnih 15kn. A sada slijede slikiceee.




112 Sooner or Later


101 Flushed


120 True Power


Nadam se da Vam se sviđa šta sam sve kupila. I da, ako se pitate, već u košarici imam nove proizvode. Samo jedan je problem: Lovaaaa, meni treba lovaaaa :) Hehe, pozdrav curke i uživajte mi za vikend!
 
 

Primjedbe

  1. Divno. 😍😍
    A paleta nije loša. Sviđaju mi se prvih 5 stupaca i sedmi (s lijeva na desnu stranu).
    A od ruzeva mi je ipak favorit rozi ruž 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A znala sam da ce se tebi taj svidjeti, ipak si ti veliki fan roze boje, hehe :)

      Izbriši
    2. O da. Roza i samo roza.
      Dobro, i crveni ruž znam nositi. U zadnje vrijeme narančasto breskvasti. Tako neka nijansa. I ljubičaste nijanse u zadnje vrijeme.
      Ali roza je broj 1. 😍
      Bas sam se iznenadila kako si zapamtila da volim rozu. 😊

      Izbriši
    3. Da da, ipak su to sad ljetne nijanse. Moram priznat da i ja nosim najvise sad roze, breskvaste i nude ruzeve. Jedino ako je bas nesto posebnija prilika onda stavim crveni.
      Aha, vidis! Drago mi je da sam te iznenadila, pamtim ti ja sve ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Bome jesam! :) Sad sam "mirna" jedno vrijeme (moš´ mislit :P )

      Izbriši

Objavi komentar